Paardentango schreef:Dat vragen er zich mee af.
Goofy als een soort geweten, QQQ in de strijd, Horseyfries licht aangebrand, Mireille wat weifelend soms, Tyrza vanuit haar vak, Kiwi met wat ooh en aahs en vele meelezers die hun snuitjes houden en toch onstaan hier af en toe interessante gesprekjes.
Maar naar het hoe en waarom, dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk. Sommigen van ons weten dat dezelfde bewegingen ook op een hele andere manier kunt behalen, Maar die rijden een WK in de achtertuin, alleen die voelen zich dagelijks Olympisch kampioen. Een groot deel doet zijn.haar best maar de paarden vinden het zo akelig en hebben misschien wel pijn.
Inderdaad Any heeft goud, en dan zijn alle middelen geoorloofd. Wie weet binden we sraks eenschrikdraadje met accu aan de achterbenen, dan gaan ze beter zitten. Och, als nou een prominente ruter het doet... dan zal het wel goed zijn...
Nee hoor ik vraag me dat niet af. Ik ben niet naief genoeg om te denken dat er één persoon op aarde is die paardrijdt (dus meer doet dan meeliften) en niet zo eens in de zoveel tijd zijn of haar paard aan het werk moet zetten of op zijn kop moet geven. Dat je dan je paard eens door elkaar moet husselen vind ik niet zielig. Als mijn hond in de fout gaat en een andere hond zou grijpen krijgt ie ook een draai om zijn oren, als je kind dat zou doen ook, als je konijn je in je achillesbeen bijt ook, als je hamster aan de telefoondraad krabbelt ook et etc etc etc etc...
En dus moet ook Anky een trage stugge Idool bij de les roepen.