JastieHorse schreef:freeride schreef:@Lifaya, die berberhengst ziet er idd wel een sterke uit, maar als ik eerlijk mag zijn? ik vind jou te zwaar, voor jezelf, en daarom kun je nooti echt zo goed rijden als wanneer je je goede gewicht zou heben, niet gemeen bedoelt, ik beb gewoon eerlijk, een hond een paard of een mens, te dik is te dik, en dus ongezond.
Meen je dit nou?? Ze ziet er echt niet uit als iemand met zwaar overgewichtMisschien een paar kilo eraf maar of ze nou echt ongezond is? Nee volgens mij niet hoor..
Ja, dat meen ik echt ja, ze is 1.60m weegt 70 kg ongeveer, en dus een BMI van 27,3!!!!
Zelfs met 5 kg eraf nog altijd overgewicht, en je moet niet perse aan de max van een gezond BMI zitten he, voor een gemiddeld BMI van bijv. 22 zou ze maximaal 56 kg mogen wegen,en voor een max.gezond BMI van 24 zou ze 62 kg mogen wegen.... dus ik snap niet wat ik nu voor iets onbegrijpelijks heb gezegd?
Misschien een paar kilo eraf maar of ze nou echt ongezond is? Nee volgens mij niet hoor..
Of je nou 90 kilo spieren recht op een paard zet of 90 kilo vet, het blijft 90 kilo 
zonder sport-bh, zo stuitert het vet in je buik ook en op je bovenbenen... En dat stuitert na, wat feitelijk voor extra gewicht zorgt, het klapt na op de paardenrug.
Ik heb tenminste nog nooit dikke dijbenen zien nastuiteren?