Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Betteke schreef:Deze foto wordt op de site gezet. Zijn er dan geen betere momentopnames te vinden? Dit is absoluut geen reclame imo.
Alabaster schreef:Renske wauw wat een foto's dat been werk is echt geweldigZo zie je maar heel weinig friesen
Alabaster schreef:Betteke schreef:Deze foto wordt op de site gezet. Zijn er dan geen betere momentopnames te vinden? Dit is absoluut geen reclame imo.
Oja hoor die zijn er zeker wel, zou jij toch moeten weten
pol schreef:@Renske De Bodt werkt niet met travers, schouderbinnenwaarts om een paard recht te richten, is dit wat je wel leert bij Mireille? of hoe je het rechtrichten zelf toe past? Met zulke punten klopt je onderschrift niet! Gefeliciteerd trouwens!! en beterschap!!!
De Bodt gelooft niet in stelling/buiging verkregen door beenhulpen maar alleen door "sturen". Hoe werkt dat bij renvers, travers, schouderbinnenwaarts?
FleurS schreef:Ik les ook bij een leerling van AdB en ik rijd ook schouderbinnenwaarts. Niet om recht te richten maar om meer activiteit in de achterhand te krijgen. Ik rijd dan een schouderbinnenwaarst met sturen, zit en ophouding. Hoe is dat bij jou Renske?
Alabaster schreef:~SuperRupsje Ik zou als ik jou was zowiezo maar ver uit de buurt blijven van deze methode , anders denk ik dat je je verzorpaard kwijt bent![]()
Aankomende vrijdag is Mireille bij jullie op stal om les te geven. Je kan dan zelf met eigen ogen zien hoe het werkt
En jij heb het over groot sturen. Ik zie hier een foto van jou...niet groot sturen![]()
SuperRupsje schreef:Ik heb niet gezegd dat ik tegen groot sturen ben, maar alleen het buigen dmv sturen zonder been begrijp ik niet. En ik heb idd de neiging om m'n handen te wijd te houden, bedankt dat je me daar nog ff op subtiel op wijsten daarbij ook nog 's ongevraagd een foto van me plaatst.
Ik ben verder niet van plan om op de persoonlijke hetze in te gaan, ik vraag gewoon iets, gewoon om me een eigen beeld te vormen
Lagency schreef:Aangevallen Aerdenhout1???
Nee Mireille is niet van de stal afgeschopt maar wel pensionklanten die haar (ADB)methode volgen.
Ik vindt het knap van Mireille dat ze nog op jou terrein komt om les te geven ondanks dat je haar achter haar rug om helemaal
zwart maakt.
De foto van superrupsje komt uit een ander topic hier op bokt.