Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anne_GTI schreef:Nou, dan kunnen we maar tot 1 conclusie komen Mistral: we zullen het over dit punt niet eens worden omdat jij vindt dat het wel verplicht mag worden ik vind dat mensen zelf de vrije keus daarin moeten hebben.

Lielle schreef:Volgens mij zegt Mistral dat ze wel snapt als men het gaat verplichten, dat is toch een nuance anders.
Maar dat airbagvest heb je nu niet, en ik neem aan dat je wel rijdt?
. MISTRAL94 schreef:Lielle schreef:Volgens mij zegt Mistral dat ze wel snapt als men het gaat verplichten, dat is toch een nuance anders.
Maar dat airbagvest heb je nu niet, en ik neem aan dat je wel rijdt?
Dat klopt idd dat ik het me in kan denken dat ze dit willen verplichten, zo zie je maar weer hoe makkelijk woorden verdraaid worden![]()
Dat klopt ook dat ik nu nog geen airbagvest heb en ik durf er ook eerlijk voor uit te komen dat ik hem af en toe alle kleuren schijt als mijn jonge merrie haar trucendoos open trekt. Dit alles omdat ik dus jaren terug van een paard viel en daar nog steeds de hinder van ondervind. Wat voor mij de reden is waarom ik dit zeker een overweging waard vind. Waar ik nu nog mee zit is dat ik de garantie wil hebben dat het ook echt werkt, niet dat ik dik 350 euro betaal en dat na aanschaf blijkt dat het toch niet werkt en ja ik moet er ook voor sparen want ik heb niet zo even 350 euro over![]()

MISTRAL94 schreef:Anne_GTI schreef:Nou, dan kunnen we maar tot 1 conclusie komen Mistral: we zullen het over dit punt niet eens worden omdat jij vindt dat het wel verplicht mag worden ik vind dat mensen zelf de vrije keus daarin moeten hebben.
Overigens kun je iedereen wel eigen keus laten zoals ik ook al eerder geschreven had. Maar laat mensen dan maar voor de ziektekosten opdraaien. Mensen in nederland klagen steen en been maar willen er niets aan doen

MISTRAL94 schreef:Anne_GTI schreef:Nou, dan kunnen we maar tot 1 conclusie komen Mistral: we zullen het over dit punt niet eens worden omdat jij vindt dat het wel verplicht mag worden ik vind dat mensen zelf de vrije keus daarin moeten hebben.
Overigens kun je iedereen wel eigen keus laten zoals ik ook al eerder geschreven had. Maar laat mensen dan maar voor de ziektekosten opdraaien. Mensen in nederland klagen steen en been maar willen er niets aan doen

MISTRAL94 schreef:Wat heeft dat nu met het verhaal BP te maken? Je kunt alles er wel bij halen. Verwondingen na een val van het paard liegen er 9 van de 10 keer niet om.

Maar het voorstel van Anne_Gti is ook heel begrijpelijk, en ik zou een valtraining willen verplichten.