Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dus ik vind het niks! dees_daan schreef:die mensen rijden om de status.
als men niet kan paardrijden.
allemaal argumenten die nergens op slaan
of heb jij al deze bokkers zien rijden?

Aukelizzy schreef:Je hoort mij ook nergens zeggen dat dat niet kan, want daar heb je gelijk in. Hij kan schrikken en dan kan er ook wat gebeuren, Alleen als jij gaat zitten roken en met een hand aan het "stuur" zit is het risico wel groter en vind ik dat je "bewust" dat risico opzoekt. En ik vind het behoorlijk egoïstisch dat een ander de dupe wordt omdat jij persee wilt roken.
opmerking]

Aukelizzy schreef:Weetje, jullie zijn precies hetzelfde als wij hoor, je hebt het alleen niet door volgens mij.
In alles, maar dan ook echt alles worden wij tegen gesproken, terwijl er best een paar argumenten bij zitten die gewoon goed zijn. En mij hoor je ook niet alles van jullie afkraken. Ik kan er gewoon alleen nog steeds niet bij, dat je het alleen maar doet omdat je het lekker vind. Ik vind snoep lekker, maar als ik op een van mijn paarden zit, ben ik daar mee bezig en niet met iets anders.
Maar waarschijnlijk zit ik zo in elkaar en jullie totaal niet.
dan is iedereen het met elkaar eens en heb je geen leuke topics meer.
luvehessel schreef:ik vind het niet kunnen! strax steek je hem nog in de fik :|
Aukelizzy schreef:Ow, maar het is ook helemaal niet de bedoeling om jouw te veranderen, ik zou het niet eens willen! zou een erge saaie bedoening worden dan.![]()
Maar het is me nu wel heel duidelijk dat we paardrijden als iets anders zien, en daar komt het meningsverschil vandaan denk ik. Jij rijd (denk ik) voor de ontspanning en ik om te trainen, ook als ik een buitenrijd. En dan is er geen tijd voor roken, snoepen en de hele mik mak.
Shirley_ schreef:Somebitch schreef:* Temt:
Hier gaat het topic helemaal niet over.. Blijf gewoon lekker ontopic.
Ze bleven ontopic toch? Ze maakte alleen een grapje over het onderwerp?
Lara_Silver schreef:Somebitch schreef:Nouja, wie zegt er dat je er na 5 minuten gelijk naast staat.
Ja en dat is het em nu juist.

. (kinderboerderij) Maanling schreef:Het is echt werkelijk géén gezicht.

babbeloe schreef:ik bedoel daar mee meestal dat gaan ze roken als ze klaar zijn. Met uit stappen en daar bedoel ik mee wacht dan nog ff 5 of 10 minuten totdat je er af bent. en klaar bent met rijden !!
__Laura schreef:Maanling schreef:Het is echt werkelijk géén gezicht.
Dat zou dan ook een argument zijn voor mensen zonder setjes & mensen met lelijk tuig om niet meer te mogen rijden
Dikke mensen te paard vind ik ook geen gezicht, maar dat betekend niet dat ze daarom niet mogen rijden?
Dat is niet omdat ze het niet meer weten maar omdat ze het afkeuren. mirgino schreef:ik ben opgegroeit met een rokende ouder en heel toevallig ook rokende mannen [ gehad]
en in mijn vriendenkring rookt haast iedereen
voor mij is het heel normaal ,het is slecht voor maar dat zijn zoveel dingen
en niemand in mijn omgeving rookt om stoer te doen ,wat een onzin opmerking trouwens![]()
en lopend op straat rook ik niet ,ik ben meer van een gezelligheidsroken al zullen de niet rokers dat niet begrijpen![]()
en ik ben ook groot gebracht dat je iedereen in z`n waarde moet laten ook al voldoet deze niet aan jouw ideaalbeeld![]()
ik zal nooit iemand die een andere mening of levenstijl heeft zo beledigen of in hokjes plaatsen.
maar goed niet iedereen is opgevoed