Ik kan genieten van iemand als Anky met sporen, bit en weet ik veel .......... complete harmonie!!
iemand die niet begrijpt hoe een paard en paardrijden in elkaar steekt kan dat niet..... so be it

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:Heiditt........... vind je het heel erg als ik je pas serieus neem als ik de foto's zie?
Ik kan genieten van iemand als Anky met sporen, bit en weet ik veel .......... complete harmonie!!
iemand die niet begrijpt hoe een paard en paardrijden in elkaar steekt kan dat niet..... so be it
KiWiKo schreef:en ik zie liever je bewering gestaafd met in dit geval foto's
KiWiKo schreef:FahyaFemke schreef:welke redenen dan wel KiWiKo?
Want als ik bedenk waarom ik bitloos ben gaan rijden is het
1) super zo met je paard kunnen rijden zonder "machtsmiddel"
2) die onderzoeken!
3) uitdaging zo ook dressuur te kunnen rijden:) Wat toch een beetje in mij borrelt om altijd weer op te pakken
bitloze optomingen werken scherper in dat bittenzoals ik al zei, mijn paard moet ik niet bitloos willen rijden, dan verongeluk ik
er zijn ook honderden bitruiters die onderzoeken doen, boeken schrijven... het is maar net welke waarheid je wil volgen
je kan ook met bit heel mooi dressuur rijden, en de mensen die dat kunnen kunnen het ook gewoon op een stalhalster
KiWiKo schreef:nou die Z oefeningen![]()
KiWiKo schreef:hmzz foto's en films niet........... zucht![]()
arme jij......... zoveel beweren en het niet kunnen bewijzen...... wat een tegenslag in je leven
heiditjj schreef:KiWiKo schreef:nou die Z oefeningen![]()
Ik je al een aantal keren verteld dat die fotos er niet komenIk rijd niet voor niks geen wedstrijden
Wat niet wil zeggen dat ik het niet kan.
GvdT schreef:Ik rij met allebei en ik heb 1 bitloos hoofdstel waarvan ik de neusriem super vind, maar het gedeelde kopstuk k*t. Paard kan niet tegen de druk die het gedeelde kopstuk beduidend meer geeft dan mijn "gewone" kopstuk.
Ik kan me in een aantal beweringen van de tegenstanders vinden, maar ik kan me ook in een aantal beweringen van de voorstanders vinden.