Synoniem voor goed rijden is een groot woord. Anky kan goed rijden maar om al een synoniem te zijn... Vind ik maar discriminerend naar de andere ruitertakken toe.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
inge_0rland0 schreef:haha ik ken bent ook niet![]()
detour schreef:Ik geloof dat ik die Bent Branderup ook niet verkeerd vind rijden!
Vue schreef:inge_0rland0 schreef:haha ik ken bent ook niet![]()
Nuttige bijdrage aan de discussie.
Zou er dan toch maar wat in gaan verdiepen als ik jou was...
Toch waanzinnig dat men roept 'ik rijd dressuur' en er eigenlijk veel verder komt dan anky, laurens, imke... en niet weer wat échte dressuur is...![]()
![]()
(volgens mij ga ik me nu weer boze reacties op de hals halen)
Visconti schreef:detour schreef:Ik geloof dat ik die Bent Branderup ook niet verkeerd vind rijden!
Ik vind "niet verkeerd" nogal zwakjes uitgedruktAls ik naar Bent kijk dan denk ik echt van "anky mocht willen dat ze zo kon rijden"... Je ziet gewoon de harmonie, het samen rijden, het één worden met je paard. Het mooie waar dressuur ooit voor stond, ik vraag me zo vaak af waar het toch mis is gegaan...
Lielle schreef:Om heel eerlijk te zijn zou ik het ook aardig beu worden om me constant te moeten verdedigen tegen ruiters die zelf nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden (niet persoonlijk bedoeld). Zo heb ik regelmatig goed de balen van de ongefundeerde kortzichtige reacties over sgw en eventing, dan denk ik ook "verdiep je eerst eens ergens in voordat je wat gaat lopen blaten".