Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Bejaarden tehuis
) Hackie schreef:Zelfs bij ons in de keuken mogen de koks een piercing, en daar wordt er streng gecontroleerd(Bejaarden tehuis
)
mara_lover schreef:[quote="ketaki"
precies.
trouwens misschien is de TS het er niet helemaal mee eens, maar ga binnenkort een wenkbrauwpiercing laten zetten![]()
Mijn neus en mijn lippiercing blijven daar zooo makkelijk aanhangen, want tenslotte rijden we ondersteboven achterste voren op onze paarden zodat het heel makkelijk is om te blijven hange
Die zijn wel gevaarlijk ja, maar gewoon even om te kijke of ik ergens achter blijf hangen
Mustang2006 schreef:@ ketaki: ik dacht aangegeven te hebben dan het om grote sieraden gaat en een staafje is toch geen grote piercing?
) Ketaki schreef:Mustang2006 schreef:@ ketaki: ik dacht aangegeven te hebben dan het om grote sieraden gaat en een staafje is toch geen grote piercing?
ja klopt helemaal ( had er een beetje overheen gelezen![]()
)
hahaha
hehe als ie net is gezet...auu!!

MisMartine schreef:Ik ken een aantal mensen die piercings hebben. Opzich niets mis mee.
Maar,
in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!
Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.
Wat vinden jullie daarvan? Zou het verboden moeten worden om met piercings te paard te gaan?
! Citaat:Heb niks tegen mensen met piercings, maar vind het persoonlijk niet in de 'paardenwereld' passen. Daarbij komt nog dat als je je piercing 'blootstelt' tijdens bijv poetsen van je paard, de kans groot is dat er viezigheid in je piercing'gat' komt en dat kan gaan ontsteken. Dus hygienisch vind ik het niet. Of je plakt 'm tijdelijk af, maar dat zie ik mensen niet zo snel doen daar ze hem hebben genomen omdat ze het mooi vinden en er mee gezien willen worden (of zie ik dat verkeerd?)
Citaat:maar vind het persoonlijk niet in de 'paardenwereld' passen
Citaat:het niet thuis hoord in de paardenwereld