Piercing en Paarden !?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Re: Piercing en Paarden !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 13:43

uh ik denk niet dat mijn navelpiercing in me beugel blijft haken ofzo hehe, en hygiene..hmm..als je piercing gewoon goed is dan is er toch niets aan de hand.. verboden moeten worden vind ik al helemaal onzin. laat dan rijden zonder cap verboden worden;)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 13:51

Zelfs bij ons in de keuken mogen de koks een piercing, en daar wordt er streng gecontroleerd Lachen (Bejaarden tehuis Lachen )

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:30

Hackie schreef:
Zelfs bij ons in de keuken mogen de koks een piercing, en daar wordt er streng gecontroleerd Lachen (Bejaarden tehuis Lachen )

Dat vind ik dus wel onhygienisch!
ik moet met mijn werk me piercing afplakken vind ik wel logisch Lachen

valyzja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:33

Hier is niks ergs aan,
het heeft ook niet met hygiene te maken anders zouden oorbellen ook niet kunnen.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 10:38

mara_lover schreef:
[quote="ketaki"
precies.
trouwens misschien is de TS het er niet helemaal mee eens, maar ga binnenkort een wenkbrauwpiercing laten zetten Haha! Tong uitsteken

Nu kun je nooit meer paardrijden[/quote]
haha, dat zullen we nog wel eens gaan zien hoor. Tong uitsteken

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 09:17

Misschien blijf je wl met je piercing achter de manen van je paard hangen Haha! Mijn neus en mijn lippiercing blijven daar zooo makkelijk aanhangen, want tenslotte rijden we ondersteboven achterste voren op onze paarden zodat het heel makkelijk is om te blijven hange Haha!

Om het even leuk te maken ga ik er ook maar even van die ubergrote hoepeloorbellen bij doen Tong uitsteken Die zijn wel gevaarlijk ja, maar gewoon even om te kijke of ik ergens achter blijf hangen Haha! ROFL ROFL

Sorry kan het echt weer niet laten:p

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 09:51

whahahaha ik heb gister weer heerlijk met mijn piering over mijn paard gewreven ze trok wel een vies gezicht maarja lekker belangrijk

Sammy78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 10:21

of iemand al dan niet een piercing neemt moet ie zelf weten. Of ie ermee op paard gaat, moet ie ook zelf weten. Ik vind het wel mooi zolang het maar niet overtreft.

Bij ons op stal mogen ze in ieder geval niet rijden met grote sieraden om of in het lichaam. Niet ivm met de hygiene, maar puur uit voorzorg. (Dan heb ik het niet over navelpiercings en zo, maar alles dat niet bedekt wordt door je kleding tijdens het rijden. Ik doel dus op grote ringen, oorbellen en piercings in het gezicht). Wij willen gewoon uitsluiten dat je niet achter blijft haken wanneer een paard schuurt of wanneer je er afvalt.

qua hygiene.. dat zal wel niet zo'n vaart lopen. als piercings onhygienisch zijn dan zijn oorbellen etc. dat ook, maar ja je gaat toch onder de douche?

Ik weet uit ervaring dat wij niet de enige stal zijn die er zo overdenkt, vooral wanneer er bij regelmaat klanten op je stal komen

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:13

@ mustang2006,

sinds wanneer kun je met een staafje ( wenkbrauwpiercing) dan ergens achterhaken.
volgens mij moet dat niet zoveel problemen geven toch?

Sammy78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:45

@ ketaki: ik dacht aangegeven te hebben dan het om grote sieraden gaat en een staafje is toch geen grote piercing?

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:49

JEEEJTJE wat een onzin!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:10

Mustang2006 schreef:
@ ketaki: ik dacht aangegeven te hebben dan het om grote sieraden gaat en een staafje is toch geen grote piercing?

ja klopt helemaal ( had er een beetje overheen gelezen Haha! Tong uitsteken )

Sammy78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:18

Ketaki schreef:
Mustang2006 schreef:

ja klopt helemaal ( had er een beetje overheen gelezen Haha! Tong uitsteken )

oh dat kan gebeuren, misschien had ik het ook vet moeten drukken

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 07:49

Ik heb gister grote oorbellen gedragen en er is niets gebeurd Haha! hahaha

Msschien moeten we al onze piercings wel gaan bedekken dus mensne met gezichtpiercings! allemaal een zak over je hoofd!!

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 07:57

Hahaha wat een grappig topic! Ik kan me voorstellen dat op bepaalde plaatsen piersings niet handig zijn voor paardrijden, als je daar namelijk op zit, voor de rest, wat maakt het uit, hygiene? onzin zo'n piercing is geen open wond hoor!

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:32

Piercings moet iedereen lekker voorzich weten ik vind ook dat iedereen zelf moet weten of hij of zij er mee gaat rijden.
Ik denk zo waarom niet toch?
Tuurlijk met mega ringen en kettingen eraan word het gevaarlijk want je kan ergens achter blijven hangen.
Maar een piercing opzich? hmm nee zie geen reden dat het verboden moet worden en dat van die hygiene vind ik echt belachelijk

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:52

idd een intiem piercing lijkt me niet zo fijn bij t lichtrijden enzo..Tong uitsteken hehe als ie net is gezet...auu!!

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:56

haha wat dacht je dan van doorzitten Tong uitsteken

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:09

wie heeft er ervaring mee? hehe scheurt ie uit enzoo:P

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:23

hygiëne? haha, je moet eens zien hoe ik thuiskom van een dag werken op stal of maar een half uurtje knuffelen met mijn paardjes... dan ben ik pas écht vies. ik heb zelf geen piercings, maar om het nou onhygiënisch te noemen.... tja...

appelpeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:48

MisMartine schreef:
Ik ken een aantal mensen die piercings hebben. Opzich niets mis mee.

Maar,

in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!

Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.

Wat vinden jullie daarvan? Zou het verboden moeten worden om met piercings te paard te gaan?

Heb niks tegen mensen met piercings, maar vind het persoonlijk niet in de 'paardenwereld' passen. Daarbij komt nog dat als je je piercing 'blootstelt' tijdens bijv poetsen van je paard, de kans groot is dat er viezigheid in je piercing'gat' komt en dat kan gaan ontsteken. Dus hygienisch vind ik het niet. Of je plakt 'm tijdelijk af, maar dat zie ik mensen niet zo snel doen daar ze hem hebben genomen omdat ze het mooi vinden en er mee gezien willen worden (of zie ik dat verkeerd?)

unicorn1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 02:08

ROFL ROFL ROFL
Grappig,18 pagina's over zo'n stompzinnig onderwerp!? Hoe verzin je het?
Ik heb meerdere piercings en heb buiten het normale schoonmaken echt geen extra moeite genomen om het schoon te houden hoor! In het begin moet je ze toch een paar keer per dag even nakijken. Afplakken enzo daar zou ik dus echt niet aan beginnen..
En topjes zijn toch overal? Atletiek, tennis, wielersport, enz,enz. Als het warm is dan wil je wel!
Oh help, nu doe ik hier nog aan mee ook Bloos!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 06:38

Citaat:
Heb niks tegen mensen met piercings, maar vind het persoonlijk niet in de 'paardenwereld' passen. Daarbij komt nog dat als je je piercing 'blootstelt' tijdens bijv poetsen van je paard, de kans groot is dat er viezigheid in je piercing'gat' komt en dat kan gaan ontsteken. Dus hygienisch vind ik het niet. Of je plakt 'm tijdelijk af, maar dat zie ik mensen niet zo snel doen daar ze hem hebben genomen omdat ze het mooi vinden en er mee gezien willen worden (of zie ik dat verkeerd?)

Ik vind het onzin dat er dan ook gezecht word "het past niet in de paardenwereld"

Dat slaat nergens op... een roze rijbroek zou dan oko niet in de paardenwereld passen, het is maar net hoe de JIJ een beeld heb van JOU paardenwereldje, Dan ga jij toch lekker in JOUW paardenwereldje leven, dan doen wij wel wat wij zelf willen.

En een genezen piercing ontsteekt niet als er vuil in komt, behalve als hij dus niet genezen is, en dan nog WIJ lopen dan met pijn? niet jij tog? Want het zou wel erg naief zijn als jijzelf zelf een piercing zou hebben! Clown Clown

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 07:15

ben het helemaal met PinkyBubble eens.
Want als een piercing die gewoon genezen is zou gaan ontsteken van een beetje vuil zou dat bij oorbellen ook zo zijn.

Ect de grootste onzin vind ik nog dat het niet thuis hoord in de paardenwereld! wat is de paardenwereld dan? moeten we ons allemaal aan een bepaalde richtlijn houden kwa kleding en ineens allemaal ons haar netjes in een knot? kom op beetje onzin

appelpeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 09:43

Citaat:
maar vind het persoonlijk niet in de 'paardenwereld' passen

Dit is mijn persoonlijk mening over piercings en die werd ook gevraagd in dit topic. Iedereen mag daar anders over denken.

Citaat:
het niet thuis hoord in de paardenwereld

Ik zeg niet dat het niet thuis hoort in de paardenwereld, vind het zelf niet passen bij bij de paardenwereld, dat is wat anders.