creool schreef:Morgen ga ik naar buiten! zonder setje aan, zonder sporen en zonder zweep en... GALLOPEREN ZAL IK!! (en op hoop van zegen)
*ligt hier op de grond van het lachen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
creool schreef:Morgen ga ik naar buiten! zonder setje aan, zonder sporen en zonder zweep en... GALLOPEREN ZAL IK!! (en op hoop van zegen)
colette_007 schreef:sorry ben er even uit geweest... men is vlot doorgegaan zie ik wel...
buitenrijden--> ja niet ieder paard is verkeersmak, maar als je het verkeer niet in gaat zal hij het ook nooit worden! Ben ik met je eens, maar dan ga ik nog niet alleen!
setjes --> zoals al veel vaker is gezegt, het is wel mooi en een leuk staand dekje bij weet ik veel wat is ook mooi.,.. maar je kan het ook overdrijven En wat dan nog? Als iemand het toch leuk vindt?
bandages--> ga maar eens na (Wetenschappelijk Onderzoek) heeft uitgetoont dat het om allerlei redenen slecht is (zie: (van) paarden houden..)
Jillow schreef:ennum ow btw lees het net pas maar Milo ik ben het met je eens, helemaal:)
Lauss schreef:Amen milo
Citaat:Morgen ga ik naar buiten! zonder setje aan, zonder sporen en zonder zweep en... GALLOPEREN ZAL IK!! (en op hoop van zegen)
Morgen ga ik naar buiten! zonder setje aan, zonder sporen en zonder zweep en... GALLOPEREN ZAL IK!! (en op hoop van zegen)
Ringetje schreef:Ik rijd met sporen en zweep en nou en. Als ik ze af doe krijg ik de hele tijd gebok naar mijn hoofd en kom ik geen stap vooruit.
Huertecilla schreef:Ringetje schreef:Ik rijd met sporen en zweep en nou en. Als ik ze af doe krijg ik de hele tijd gebok naar mijn hoofd en kom ik geen stap vooruit. Als ik ze wel om/bij me heb, hoef ik ze bijna niet eens te gebruiken. Kan ik ze maar beter bij me hebben lijkt me. Heb je de rest niet gelezen of bewust niet gequote?
Oefffffff. Dan zit jij met jouw paard fundamenteel op een andere lijn dan de manier van rijden waarmee ik mijn paarden opvoed en beleer. Jij rijdt met zweep en spoor als '...of anders@#$@!' en ik met '¡SI!
' en een schijfje wortel. Jij bestraft het NIET, ik beloon het WEL, P+ versus R+
![]()
Heeft verder nul-komma-niets met setjes te makenof dat nu een pikeur frack op een Anky dekje of een brokaten jasje over een xairel is, of dat nu een frontriem met Svarovski strass of een ebben pincon is.
Smaken verschillen, paardgericht niet.
HC
creool schreef:Je hebt al een hele andere toon dan aan het begin van je topic maar ik blijf het bijzonder vinden dat je je zo druk om die setjes maakt. Wat maakt het nou toch in vredesnaam hoe iemand eruit ziet op zijn/haar paard??
Lauss schreef:HC, je paard anders opvoeden, vind je dat gelijk verkeerd?
milo schreef:ik vind het allemaal maar jaloersie.
wees nou maar gewoon blij met wat je kunt kopen voor je paard en jezelf, dat je in staat bent het beste te geven, in materieel en emotioneel opzicht.
rambo en ik zijn de beste maatjes, ik hou ongelooflijk veel van hem. en dan moet ik hem in oude spullen laten rondlopen omdat anders mensen jaloers worden? dat zou lekker worden!!!
volgens mij gaat het de TS alleen om de status die mensen denken te ontlenen aan dure spullen. maar meid, dit zal altijd zo blijven. sigarenmannen rijden graag in patserwagens, zakenvrouwen met dure juwelen.
milo schreef:tevens ben ik het eens met HC, aangezien hij toepast wat ik met mijn leerlingen ook probeer toe te passen.
milo schreef:nou dan vindt jij setjes verschrikkelijk, maar laat de andere mensen dan doen wat ze willen ermee. wat boeit jou dat nou??...
Rianneke schreef:milo schreef:nou dan vindt jij setjes verschrikkelijk, maar laat de andere mensen dan doen wat ze willen ermee. wat boeit jou dat nou??...
het boeit me geen reetmaar dan mag ik mijn mening toch nog wel geven in dit topic?
Nadya schreef:
Inderdaad. Mij boeit het ook geen zak wat anderen doen met hun tig setjes e.d.
Ik ben blij dat ik het niet heb (anders zou ik ze wel kopen) en bij mijn paard staan 'natuurlijke' kleurtjes leuker en daar hebben we er geen tig van, omdat ik daar echt het nut niet van inzie.
Mijn eigen kledingkast puilt al uit en mijn paard boeit het echt niet, als het maar lekker zit.