ik rij alleen geen wedstrijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kokomo schreef:Ik vind het knapper als je hetzelfde zonder sporen kunt als met, want het kan zonder.
En dat vind ik het kromme aan de dressuur dat er vanaf M met sporen gereden MOET worden.
Als iemand diezelfde proef met hetzelfde gemak kan rijden als iemand met sporen vind ik dat knapper dan van degene met sporen en vind ik degene zonder sporen de betere ruiter.
Ketaki schreef:als sporen slecht zijn he, zal je je moeder moeten zeggen, dan zijn al die topruiters/amazones ook super slecht.
die rijden immers ook met sporen.
Cinnepin schreef:zo is er iemand hier in de buurt die alleen maar met sporen rijd ( ik bedoel dus die heeft ze niet als hulpmiddel maar altijd d'r voet gedraait en prikken maar ) ook altijd duidelijk te zien op foto's!
Zo zieligis nog een jong beestje ook.
Maar ze weet het altijd beter dan een ander en is het natuurlijk niet waar......want ze krijgen dan ooo zo goed les terwijl de houding ook niks is en wel weer paard in de krul trekken.....mensen werk eerst aan jezelf en dan aan je paard, maarja je ehbt van die mensen....
Cinnepin schreef:zo is er iemand hier in de buurt die alleen maar met sporen rijd ( ik bedoel dus die heeft ze niet als hulpmiddel maar altijd d'r voet gedraait en prikken maar ) ook altijd duidelijk te zien op foto's!
Maar ze weet het altijd beter dan een ander en is het natuurlijk niet waar......want ze krijgen dan ooo zo goed les terwijl de houding ook niks is en wel weer paard in de krul trekken.....mensen werk eerst aan jezelf en dan aan je paard, maarja je ehbt van die mensen....
kinuh schreef:Cinnepin schreef:zo is er iemand hier in de buurt die alleen maar met sporen rijd ( ik bedoel dus die heeft ze niet als hulpmiddel maar altijd d'r voet gedraait en prikken maar ) ook altijd duidelijk te zien op foto's!
Kinderachtig zeg, héél kinderachtig!!
Ruiters met sporen vind ik niet slecht. Als je ermee om kan gaan en daardoor je hulp beter door kan geven vind ik het een goed hulpmiddel. Ik zelf rijd ook met sporen maar de eerste keer dat ik dit deed was dat natuurlijk onder de les. ik ben wel van mening dat áls je met sporen rijd dat je je voeten en benen netjes stil moet houden
Cinnepin schreef:even wat rechtzetten, er voelen hier wat mensen zich aangesproken geloof ik terwijl ik die mensen niet eens bedoel ( heb ik overigens ookal over getemt ), ik woon naast een manege en zie daar zat dingen gebeuren. jammer dat iedereen zich gelijk aangesproken voelt, al zal dat vast niet voor niets zijn
dwaallicht schreef:Cinnepin schreef:even wat rechtzetten, er voelen hier wat mensen zich aangesproken geloof ik terwijl ik die mensen niet eens bedoel ( heb ik overigens ookal over getemt ), ik woon naast een manege en zie daar zat dingen gebeuren. jammer dat iedereen zich gelijk aangesproken voelt, al zal dat vast niet voor niets zijn
Mn zusje gaat prima met de sporen om, en aangezien het in de wedstrijden ook goed gaat tot nu toe, lijkt het mij niet dat ze daar wat verkeerd mee doet.
Verder, stop gewoon met die steken onder water. Doet zij namelijk ook niet over jou, terwijl zij jou ook niet ligt, zoals je weet.
LoveCharly schreef:Vreden op aarden, in de mensen en een welbehagen