Doubtless schreef:Dames, probeer het netjes te houden. Commentaar krijgen is niet altijd leuk, maar probeer er een raakvlak in te vinden. Lukt dit niet, reageer er dan niet op.
Ik ben het niet met tita eens dat het aan de manier van trainen ligt. Het beeld waar hier om gevraagd wordt is naar mijn idee het resultaat van verschillende methodes.
Wel denk ik dat het moeilijk is & resultaat van veel oefenen. Imo valt het paard niet uit elkaar en loopt het niet in een valse knik, maar moet het iets 'boller' worden om echt bij elkaar te lopen. Alle hulpen die je geeft moeten voort komen uit een juiste houding, anders blokkeer je je paard ergens. Je basis is dus de houding & MarjanB geeft zelf al aan dat het daar nog aan schort.
Klopt
t probleem zit bij mijn houding.. Ik heb wel een filmpje van een proef waarbij ik 2e was en 195 punten had, ik vind het zelf geen geweldige proef en ben zelf heel erg perfectionistisch dus zie alles. Inja is zo nu en dan nog heel erg tegen de hand maar dat is niet verwonderlijk als ie daarvoor altijd pijn heeft gehad door die enorme haken. Het gaat nu ook weer een heel stuk beter dat er op de foto's/ filmpje te zien is en het heeft gewoon tijd nodig.