rockey schreef:
x_Marr schreef:No offence, maar als Totilas perfect zou zijn voor de dressuur dan had hij een andere bouw gehad.
In mijn ogen is perfect niet het voorbeengezwiep zien maar duidelijk het achterhandgebruik en het correcte ruggebruik zien en dat ze makkelijker gaan zitten.
Als Totilas niet gaat zitten dan weet ik het niet meer... En volgens mij laat Totilas beiden zien: imo een (meer dan) voldoende achterbeengebruik met een zeer spectaculair voorbeen. Zonder dat het imo te hectisch wordt. En vergeet niet dat dit eigenlijk nog een superjong dier is! Als hij nu al zo loopt! En gelukkig zijn er nog punten die voor verbetering vatbaar zijn. Een perfecte combinatie, dat zou toch wel heel eng zijn. Ik snap niet zo goed waarom het nodig is zo'n topic te openen. Maar ja, als iemand het goed doet, is dat kennelijk voor sommigen een reden om te gaan zoeken naar zaken om iemand weer naar beneden te halen. Heel jammer. Ben benieuwd welke verhalen er nog meer de wereld in geholpen worden de komende tijd... Men moet toch iets proberen om deze combinatie die in zo'n korte tijd al zulke resultaten boekt wat proberen af te remmen.