Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hafjesliefde schreef:oei wel gemeen van dat mennen! Dat vind ik niet kunnen! Soms is dat gewoon de aard van mensen... Ik bijvoorbeeld kan zoveel eten als ik wil en kzou amper bijkomen.
Urielle schreef:hafjesliefde schreef:oei wel gemeen van dat mennen! Dat vind ik niet kunnen! Soms is dat gewoon de aard van mensen... Ik bijvoorbeeld kan zoveel eten als ik wil en kzou amper bijkomen.
Ik hoop voor je dat dat ook zo blijft want ik lees dat je pas 14 bent en dan is dat vaker zo (bij mij destijds ook, maat 36 en volop schransen, o wat een tijd!).
Ayasha schreef:Adil18 schreef:Das nu ook niet bepaald lekker
Heb tegenwoordig standaard dextro enz op zak. Als ik begin te trillenn (of als mensen zeggen: Kath wat zie jij bleek!") prop ik er snel zo een paar in mijn mond om vervolgens de dichtsbijzijnde eet-gelegenheid te zoeken.
Buikspieroefeningen maken niet elke buik strak, je ontwikkeld de spieren maar als er vet "op" de spieren ligt zie je ze dus niet...
Mindim schreef:Jep, dat heb ik ook, alhoewel ik nu wel weer op normaal gewicht ben. Vaak last van duizelingen en moet standaard wat dextro of een snickers in de tas. Ik ga dan ook heel erg zweten, krijg het warm en wordt niet zo lekker, even zitten en wat eten moet dan echt. Dit kan dan ook best gebeuren als ik een anderhalf uur daarvoor een bord boerenkool met worst heb gegeten.
In de zomer en door stress val ik ook erg af.
Snoevie schreef:dat lijkt me wel heel erg vervelend,is je suiker wel goed?