Wat is dat toch met die dunne ruiters?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:55

Ik ga liefst richting de middelste van jouw afbeelding trouwens Nessah... De linkse vind ik persoonlijk te dun... De rechtse vind ik gewoon een mooie vrouw. :j

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:55

Nee, maar ik heb dat dus in normale toestand ook, alleen weeg ik dan niet zo vaak. Ik ben zo iemand die op een week 10 kilo kan afvallen en een dag later ineens 4 kilo zwaarder is. Vraag me dan ook niet van wat hoor. Volgens mij is dat vocht, maar je ziet geen vocht zeg maar (dikke enkels of indrukbare plekken ofzo)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:07

Nessah schreef:
@Urielle: Op die foto, daar ben je een stuk slanker dan van mijn voorbeeld foto de rechter hoor..

Oke, verwrongen zelfbeeld :7

Snoevie

Re: Wat is dat toch met die dunne ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:59

goh wat een hoop pagina's erbij.......

wat ik vind van de opmerkingen over dikke/dunne mensen,

een mager iemand zou graag wat voller willen zijn,een dikke iemand zou graag wat slanker willen zijn

laten mensen elkaar eens accepteren zoals ze zijn.

als je jezelf goed voelt bij een slanker postuur of juist een steviger postuur,prima.
een ander heeft daar weinig over te zeggen imo

ik zal ook de laatste zijn om te zeggen dat een mager iemand het maar makkelijk heeft,ik zal dus ook nooit een slablaadjes opmerking oid maken.....

nessah ik heb ook respect voor jouw discipline,zeker,alleen denk ik niet dat het zo makkelijk werkt voor iedereen

wattenstaafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:05

Oke, TS je bent niet te dik. Punt. Gewoon je niet aangesproken voelen.
In dit topic is al goed bedoeld gezegd dat je er iig beter uit ziet dan 'gratenpakhuizen'. Dit werd door alle gratenpakhuizen weer opgevat als belediging. Ook is er gezegd dat je pas dik bent als je maat 44 bent. Wat door alle mensen met maat 44 weer op werd gevat als belediging. Ik voel me niet aangesproken. Ik ben 1 meter en 85 centimeter en weeg ergens rond de 65 kilo. Ik heb besloten dit goed te verdelen en er zo'n 20 kilo van rond mijn heupen te plaatsen;) waardoor ik rijbroeken van maat 44 aan moet. (ligt er wel aan hoe het valt) Maargoed. Alle mensen hier bedoelen het goed, je mag best van jezelf weten dat je een prima lichaam hebt. Mensen in het topic, voel je aub niet zo aangesproken dat doe ik ook niet en ik ben zowel te dik als te dun genoemd. Nu zullen er vast mensen zijn die mijn post ook weer beledigend vinden, so be it. Niet zo aangevallen voelen, iedereen is prima zoals hij/zij is zolang hij/zij zichzelf en zijn/haar paard niet in de weg zit. (zo, dat is eruit)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:21

Edit: per ongeluk op versturen gedrukt, zonder dat ik nog wat had getyped, haha.

Maar mn vriend en ik hebben net die foto's zitten kijken en we vinden eigenlijk alle dames mooi. Ik ben de "dunne" van de 3, zo'n soort figuurtje heb ik, maar ik vind ook de middelste en de rechter mooi. Omdat het allemaal in verhouding is en de persoon er gewoon goed en gezond uitziet! En ik denk dat dat ook het belangrijkste is, dat je je goed voelt en dat je dat dus ook uitstraalt!

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:24

oei wel gemeen van dat mennen! Dat vind ik niet kunnen! Soms is dat gewoon de aard van mensen... Ik bijvoorbeeld kan zoveel eten als ik wil en kzou amper bijkomen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:28

hafjesliefde schreef:
oei wel gemeen van dat mennen! Dat vind ik niet kunnen! Soms is dat gewoon de aard van mensen... Ik bijvoorbeeld kan zoveel eten als ik wil en kzou amper bijkomen.

Ik hoop voor je dat dat ook zo blijft want ik lees dat je pas 14 bent en dan is dat vaker zo (bij mij destijds ook, maat 36 en volop schransen, o wat een tijd! *D ).

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:29

Urielle schreef:
hafjesliefde schreef:

Ik hoop voor je dat dat ook zo blijft want ik lees dat je pas 14 bent en dan is dat vaker zo (bij mij destijds ook, maat 36 en volop schransen, o wat een tijd! *D ).

haha :)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:30

@ziamara: Ik ben 1.65. Ik ben dus iets te licht, 3 kilo. Maar ach, wat is nu 3 kilo?

@wattenstaafj: Ik vind dat jij het heel mooi verwoord :)

@Snoevie: Voor mij werkt het ook niet makkelijk.. Ben nu ook doodmoe en kan zo in slaap vallen.. Toch ga ik eerst nog 20 minuten hardlopen straks. Overigens ben ik mij heel goed bewust dat niet iedereen dun kán zijn. Maar bijvoorbeeld.. 4 jaar geleden heb ik een ongeluk gehad.. Meniscus gescheurd,arm verbrijzeld,schouder uit de kom en rug zwaar gekneusd. Ik kon even helemaal niets ( week of 8 niet gesport elk geval) ik ben toen in 10 weken 6 kilo aangekomen. Dus ik heb dit figuur ook niet van zelf, maar puur omdat ik veel beweeg.

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:30

Ze zijn gwn jaloers!
je hebt een prachtig postuur!
de meeste ruiters kunnen wel wat brede deien krijgen maar dat hoort er gewoon bij maar jij hebt dat echt niet!!
als ze jou dik noemen mogen ze mij zwaarste vrouw ter wereld noemen!!

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:34

Wat n onzin:S je hebt gewoon n normaal postuur in mijn ogen, dus absoluut niet te dik. T word steeds gekker tegewoordig. Zit zelf denk ik tussen slank en 'ietsje meer' in en ben gewoon tevreden met mn lijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:21

Ayasha schreef:
Adil18 schreef:
Das nu ook niet bepaald lekker :(:)

Heb tegenwoordig standaard dextro enz op zak. Als ik begin te trillenn (of als mensen zeggen: Kath wat zie jij bleek!") prop ik er snel zo een paar in mijn mond om vervolgens de dichtsbijzijnde eet-gelegenheid te zoeken. :+

Buikspieroefeningen maken niet elke buik strak, je ontwikkeld de spieren maar als er vet "op" de spieren ligt zie je ze dus niet... :)

Jep, dat heb ik ook, alhoewel ik nu wel weer op normaal gewicht ben. Vaak last van duizelingen en moet standaard wat dextro of een snickers in de tas. Ik ga dan ook heel erg zweten, krijg het warm en wordt niet zo lekker, even zitten en wat eten moet dan echt. Dit kan dan ook best gebeuren als ik een anderhalf uur daarvoor een bord boerenkool met worst heb gegeten.
In de zomer en door stress val ik ook erg af.

biesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:54

urielle: geloof dat wij wel een beetje op een lijn zitten.
Ik heb dan wel een slanke taille maar echt alles zit op mijn benen en heupen. Met diabetes maakt het allemaal nog lastiger.
Ik heb ook nog het probleem dat als ik veel ga sporten mijn spieren snel likker worden maar weinig vet verbrabnd waardoor ik nog voller lijk. Een ding is wel een feit: de getinte mannen vinden ons geweldig hahahaha.

Ik val onder de rechter vrouw en zou graag naar de middelste willen. de linker is on haalbaar voor mij te brede heupen. Ik weeg nu 70 en mijn heup botten zijn al zichbaar.

Ik zou heel graag willen hardlopen mijn vriend doet het ook maar ik trek dat echt niet en heb er geen geduld voor om het op te bouwen. geef mij een fiets en fiets zo 25 km/uur geen probleem.

Ik volg nu een 1000kcal dieet en dat wil ik deze zomer aan houden want heb eind zomer 2 bruiloften en dan wil ik er wel op mijn mooist uit zien natuurlijk haha

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:57

laats reed ik op school (we hebben daar paarden)
toen reed ik op een haflinger en toen riep een jongen uit mijn klas je benen zijn even dik als de benen van dat paard :(
maar ik trek me er niks van aan ik denk niet dat als je rijd je er super super dun voor hoeft te zijn en zijn toch ook steviger paarden .

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:58

zooo je bent zeker niet te dik als ik dat zo lees.
slaat nergens op wat ze zeggen.
vind gewoon al nergens op slaan, dikkere mensen kunnen ook gewoon rijden. er zijn tog ook paarden die dikker zijn als andere.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:23

ik bedoelde het ook niet vervelend nessah,ik dacht dat je bedoelde dat je trainings methode voor jou makkelijk werkt.

ik vind het heel pittig om zo te lezen en erg knap van je

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 23:35

Mindim schreef:
Jep, dat heb ik ook, alhoewel ik nu wel weer op normaal gewicht ben. Vaak last van duizelingen en moet standaard wat dextro of een snickers in de tas. Ik ga dan ook heel erg zweten, krijg het warm en wordt niet zo lekker, even zitten en wat eten moet dan echt. Dit kan dan ook best gebeuren als ik een anderhalf uur daarvoor een bord boerenkool met worst heb gegeten.
In de zomer en door stress val ik ook erg af.

Same here :j Heel klam worden, trillen, benauwd hebben, het gevoel dat je moet braken... Dan is het echt zitten en jezelf dwingen van te eten (ondanks je misselijkheid) := Vandaar dat ik meestal een dextro'tje pak, dan trekt de eerste misselijkheid wat weg en kan ik makkelijker eten zonder het idee te hebben dat het toch geen zin gaat hebben... :)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 23:49

dat lijkt me wel heel erg vervelend,is je suiker wel goed?

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 23:56

Mindin en Ayasha here the same.

Ben 1,72 en 50 kg, kan veel eten of weinig komt er niks bij.

Ook ik heb die momenten dat ik duizelig wordt, hartkloppingen krijg, etc. Helemaal nagekeken in het ziekenhuis.

Daar is dus uitgekomen dat mijn aldvleesklier niet goed werkt. Deze zorgt ervoor dat je lichaam energie opneemt.

Dat gebeurt bij mij dus te weinig. De arts zei het tegen mij met deze woorden: Je bent net een stortbak. Alles wat je er in stopt komt er ook gelijk weer uit. :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 08:34

Snoevie schreef:
dat lijkt me wel heel erg vervelend,is je suiker wel goed?

Ik krijg dat gevoel zelf idd van een hypo (en ben desondanks dik helaas), en aangezien de dextro werkt denk ik idd te lage bloedsuikerspiegel op dat moment, maar ja, waardoor is dat bij Ayasha? Heeft ze vast al eens laten onderzoeken?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 09:16

nou ik zou zeker eens dat laten onderzoeken bij je huisarts hoor,Urielle en Ayasha,want of je nu dik of dun bent,dat is gewoon niet goed!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 09:22

Ik heb het normaal gewoon van te weinig eten en teveel doen maar nu met de zwangerschapsdiabetes is het wat heftiger en sneller dan anders. Maar voor Ayasha lijkt me die controle van de alvleesklier wel een goed advies van Nicole :j

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 09:44

Hee laat ze kletsen joh, wat gemeen dat ze dat zeggen...
Wij wegen alletwee evenveel en ik ben 176 cm dus ook bijna even lang maar ik heb kuitmaatje "smal" en heb dus het probleem dat alle laarzen bij mij te groot zijn.

Ik vind niet dat ze zoiets tegen je mogen zeggen, je bent nou eenmaal geboren met kuiten of je bent geboren zonder kuiten.
Dat maakt je geen slechtere of minder mooie ruiter.

Je bent 1.80 m lang dus prachtig lang en helemaal geen propje, nou laat het lekker van je afglijden, laat ze maar kletsen, als jij mooi op je paard zit heeft niemand meer wat te zeggen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:05

Snoevie schreef:
nou ik zou zeker eens dat laten onderzoeken bij je huisarts hoor,Urielle en Ayasha,want of je nu dik of dun bent,dat is gewoon niet goed!

Mijn bloed is onderzocht en alles is goed. Ik heb ook een gezond gewicht, ik ben 1.73 en woog vanochtend 57 kilo.