Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als je valt zegt dat niets over dat je niet kan rijden! De kunst is om op te stappen en verder te gaan rijden. Ik vond het niet meer leuk om te rijden, werd onzeker, niet bang maar gewoon onzeker. Omdat; er van die leuke, zeer lieve stalgenoten waren die mij de stempel op me voorhoofd gaven: kan niet rijden, is geen paard waard. Ja echt
en maar roddelen en smoezen. Nou, laat mij maar lekker een ondeugend paardje willen die afentoe zijn bui heeft en afentoe bokt, ervan door gaat en steigert, dan een draak die het er echt om doet om jou eraf te krijgen en nooit braaf kan lopen.
rijden gaat met vallen en opstaan en daar leer je alleen maar van. Ik vind ook dat je daardoor beter gaat rijden en bokken beter uit kan zitten! 
Mirte_Randy schreef:Ik vind ook dat je door eraf vallen er weer opstappen, en telkens opnieuw proberen een veel betere ruiter wordt, een paard dat een automaatje is en nooit iets verkeerd doet leer je echt niks van;)

) weg ik netjes blij zitten.
gootjexxx schreef:ik ben er al meer dan 20 keer afgevallen,
en ik heb geleerd, als je er meer dan 100 keer afvalt ben je een goede ruiter
(maar ik vind het ook raar als je van de sloomste pony van de manege valt, dat is raar, zoals mn broer)