FaberSmid schreef:Hoe gaat het met de planning?
Ik ben ook benieuwd. Het is inmiddels alweer een week verder.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horseyfries schreef:Als volwassen mens is het eerste wat ik doe mij voorstellen aan iemand waarmee ik in gesprek ben.
Ook als volwassen mens wens ik een bewuste keuze te maken voor welke clinics ik bezoek van welke personen, en het is daarbij dus een eerste vereiste dat ik weet naar wie ik ga kijken. Als je openbare clinics wenst te verzorgen is het toch absurd dat je dat anoniem wilt gaan doen?
Gaan we ons straks vermommen met een opplaksnor en een pruik?? Is dat volwassen volgens U Fabersmid?
Paardentango schreef:Oh meisje toch, wat ben je rancuneus. Wat heeft je doen beskuiten om zo te gaan worden of om zo te gaan doen?
Wat heeft er zo geraakt dat het zo hard nodig is om een 'gelijk' te willen halen.
"Een" gelijk.
Ik dacht dat u mee deed aan de voorgenomen clinic, maar als de organisatie elkaar nu al de pan in hakt dan hou ik mijn hart vast voor de paarden. Wat zal er worden getoond?
Onderdrukking ? Dwang? Macht?
Volwassen is naar mijn idee iets meer rust en begrip, zeker voor de 'ander'.
FaberSmid schreef:Paardentango schreef:Oh meisje toch, wat ben je rancuneus. Wat heeft je doen beskuiten om zo te gaan worden of om zo te gaan doen?
Wat heeft er zo geraakt dat het zo hard nodig is om een 'gelijk' te willen halen.
"Een" gelijk.
Ik dacht dat u mee deed aan de voorgenomen clinic, maar als de organisatie elkaar nu al de pan in hakt dan hou ik mijn hart vast voor de paarden. Wat zal er worden getoond?
Onderdrukking ? Dwang? Macht?
Volwassen is naar mijn idee iets meer rust en begrip, zeker voor de 'ander'.
Paardentango ik kan uw reactie begrijpen, maar laten wij ons nu blijven in houden. Horseyfries weet denk ik niet hoe alles werkelijk is. Ik trouwens ook niet, behalve dat ik uit het schrijven van kiwiko kan opmaken, dat het er om gaat de topics en clinic kapot te schrijven en personen persoonlijk aan te vallen. Laten we gewoon on topic blijven, dan keert de rust weer terug en kunnen we verder discussiëren.
KiWiKo schreef:fijn dat dit zo goed gegaan is, ik had er ernstig mijn twijfels bij aangezien het in de regel zo is dat mensen met een grote mond, in werkelijkheid niet zo daadkrachtig zijn. Daarnaast heb ik ook altijd ernstige tijfels gehad of Moddie, FS en Prof niet een en dezelfde persoon zouden zijn.
maargoed, ik heb dat waarschijnlijk verkeerd gezien, en bied daar mijn excuses voor aan.
Ik hoop van ganse harte dat dit "evenement" een mooie plaats gaat krijgen in de opleiding van de huidige ruiters
hopla schreef:Misschien dat Hermelientje eens aan wil geven hoe het nu met de voorbereidingen en het verslag staat?
hopla schreef:Er zijn inmiddels een hoop posten hier door het boktteam weggehaald. Vast niet voor niets.![]()
Als ik het goed heb was Modie één van de initiatiefnemers voor de clinic. Er is tijdens de voorbespreking vast iets misgegaan want sinds die tijd schopt zij behoorlijk rond zich heen. En dat werkt hier op sommige als een rode lap op een stier.
Zou het niet beter zijn om je uit dit topic dan terug te trekken Modie?
Dan wordt het er hier vast weer wat beschaafder op.
Alvast bedankt.