Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vur schreef:De bereden politie in Nederland.
Professor schreef:Mijnheer Jansen heeft de Jury in zijn zak, samen met de KNHS, kijk naar de laatste keer Aachen, daar was op de eerste dag 1 Jury "dwars" en die werd gelijk tot de orde geroepen.
Wanneer de Jury eens onafhankelijk werkelijk volgens de regelementen zou beoordelen, dan was de uitslag een geheel andere.
FaberSmid schreef:Hermelientje dat is toch te lezen?
FaberSmid schreef:Hermelientje het is echt te lezen, neemt aub de moeite eerst te lezen wat er allemaal geschreven is door ieder.
Hermelientje schreef:Beste professor,
In uw allereerste post in dit topic stelt u het bovenstaande. Ik heb alle berichten gelezen maar vind nergens een inhoudelijk antwoord op mijn vraag, daarom stel ik mijn vragen opnieuw.
U stelt dat de combinatie Janssen/KNHS de Jury in zijn zak heeft. Als voorbeeld noemt u de laatste wedstrijd in Aken. Mijn vraag is heel concreet wat was het resultaat van dit tot de orde roepen van de jury? Op welke manier is de uitslag van de wedstrijd beïnvloed? Heeft de Amerikaan Steffen Peters driemaal gewonnen door deze onreglementaire jurybeoordeling? Indien er wel volgens de reglementen was gejureerd wie had er dan gewonnen? Welk belang hadden Janssen/KNHS bij deze uitslag?
vur schreef:Nou, het natrijden wat hier in dit topic in negatieve zin wordt bedoeld, is naar mijn idee, vooral het dier mentaal in de stress helpen door een manier van rijden. Dus vooral door de stress overmatig zweten. Dat daarna nog een topprestatie geleverd kan worden, ja, dat denk ik dus wel.
Als een paard inderdaad door zijn verzuring heen gereden is en de uitputting nabij is, dan zie ik dat niet zitten nee.
zipje71 schreef:U haalt er weer dingen bij waar ik niks over gemeld heb. Ik heb helemaal niks tegen hoefsmeden, mijn paard werd ook gewoon beslagen en bekapt, wel door een koudsmid.
Wat ik hypocriet vind is dat u de zgn.dierenbeulen toch terwille bent. Of beslaat en bekapt u paarden uit dierenliefde? Nee dat dut u gewoon om een boterham te verdienen. U kunt niet (gratis) naar die "vreselijke" proefjes kijken van de Nederlandse medaillewinnaars maar kan wel de paarden beslaan (voor geld) van mensen die in uw ogen niet goed met hun paarden omgaan. Blijf het heel dubbel vinden, sorry wel