Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bulck schreef:Dus Lante, geen enkele techniek is ok. Ja kan niet het ene afbreken om het andere goed te keuren, terwijl beide technieken onderhevig zijn aan 1 gegeven namelijk het paard, een levend dier met een eigen wil en kracht, dat nooit 100% te controleren valt.

Professor schreef:Waar ik weleens iets in zie.
Dat is een discussie forum, een openbare discussie met vakmensen om tafel.
Zoals de Pro Hyperflexie trainers , b.v. Sjef Jansen , Bartels en van Balen.
En de anti Hyperflexie trainers, daar zou ik graag me voor melden.
Dan een opbenbaar podiumforum, dus de mensen kunnen als toeschouwer alleen toesschouwer zijn, en de trainers gaan in discussie, met een onafhankelijke discussie leider.
De opbrengst gaan naar een goed doel.
Schangah schreef:zipje71 schreef:ja dat zal allemaal best, het gaat er nu even om dat dit bij dr klimke wel mag gebeuren maar iemand anders niet (volgens FS en Professor)
Heel erg triest dat bij deze discussie Dr. klimke er bij wordt gehaald. Man draait zich om in zijn graf. Ik heb heel erg veel respect voor deze man. Nog iemand die jullie erbij kunnen betrekken en die zich niet meer kan verdedigen is Ernst van Loon. Ook daar zal wel een foute foto van te vinden zijn.
Ze hebben allemaal wat hangen op 't zelfde plekje en ze reageren allemaal hetzelfde. Alleen de benaming is anders.
Ze hebben allemaal wat hangen op 't zelfde plekje en ze reageren allemaal hetzelfde. Alleen de benaming is anders.
Maar persoonlijk? Ik zou niet weten hoe dat een persoonlijke aanval kan zijn.
)
En ja, professor is ook een heer. Alsnog snap ik het persoonlijke niet, het ging over mannen... niet over FS
Die reactie kwam al van uit een persoonlijke aanval (een van de zovelen) dat mijn manier van schrijven niet "goed genoeg is" voor de beide heren. (lees: dat ik de duren ellelange woorden niet gebruik omdat ik houd van duidelijke, klare taal). Het was als een semi-grapje bedoelt maar goed... Humor is niets van deze tijd... 
Selectiviteit is iets vreemds overigens.