Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:als je op mij doelt........... ik hou dingen graag kort, duidelijk, simpel en ongezouten........ kan voor mensen irritant zijn, kan ik niks aan doen. Beter lezen doet ook een hoop
KiWiKo schreef:ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven![]()
![]()
![]()
en als mensen er nou eens rekening mee zouden houden dat er gewoon mensen rondlopen hier op bokt die al een daggie langer meelopen, zou ook zoveel schelen![]()
Ik heb nergens iemand persoonlijk beledigd of aangevallen
Hannah_Menno schreef:KiWiKo schreef:ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven![]()
![]()
![]()
en als mensen er nou eens rekening mee zouden houden dat er gewoon mensen rondlopen hier op bokt die al een daggie langer meelopen, zou ook zoveel schelen![]()
Ik denk niet dat mensen er rekeing mee houden als je er zo 'stoer' mee te koop loopt. Net zoals dat je het niet aan iq scheelde..
Hannah_Menno schreef:En wat was dat nou over een goede therapeut dan?
Hannah_Menno schreef:Citaat:hihi ik heb geen behoefte aan aandacht![]()
![]()
en ik ben inderdaad vrij zeker van mijzelf ......... en aan iq kom ik ook niks te kort
Haha! Ik denk dat nu iedereen jaloers op je moet worden of niet?
Hannah_Menno schreef:Citaat:gut ergens wat gefrustreerd over?????????[/
Ja, dat ik niet zo'n hoog iq heb dat ik weet dat je iq met hoofdletters schrijft!
*Gaat in een hoekje zitten en huilt zichzelf in slaap terwijl ze duimt*
Hannah_Menno schreef:Citaat:ik weet wel een goede therapeut die je misschien kan helpen???
Nou, ga erheen zou ik zeggen! Ik houd je niet tegen!
Hannah_Menno schreef:Citaat:ik zit buiten met een kop koffie![]()
Ohh, je zit nog wakker te worden. Vandaar sommige uitspraken!
Hannah_Menno schreef:KiWiKo schreef:ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat mensen er rekeing mee houden als je er zo 'stoer' mee te koop loopt. Net zoals dat je het niet aan iq scheelde..
KiWiKo schreef:oooo omdat ik het niet met je eens ben, heb ik het ernaar gemaakt....
tjeutje, dat deed ik op de middelbare school dat soort dingen
EEN goed argument had me misschien wel op andere gedachten gebracht, maar inhoudelijk is er nog niks gekomen van jouw kant af
pharagirlke schreef:Dan zouden je ouders je al lang geleerd moeten hebben dat je dit soort dingen niet moet doen tegen een vrouw die al heel wat jaartjes meer levenservaring heeft dan jij.
pharagirlke schreef:Als ik goed lees ben jij degene die constant kaatst en niets wil terug verwachten.
pharagirlke schreef:En ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag of Dr Cook zijn onderzoek volgens de wetenschappelijke methode gebeurt is