Roos_s schreef:KiWiKo schreef:
idd ik begrijp haar van manier van rijden echt niet nee, ik snap niet wat je er voor een doel je ermee wil bereiken!! de meesten rennen als een kip zonder kop achter anky aan, want ze heeft al zoveel mooie overwinningen behaalt!! en daar kan ook ik natuurlijk niet omheen, maar mag je dan geen kritiek hebben op haar manier van het trainen van paarden?!?! En natuurlijk zijn er meerdere wegen die naar rome leiden, maar daarvan zijn er goede en slechte!
Hoe kan je nou kommentaar hebben op iets dat je niet begrijpt ????
Citaat:
Idd bokt is helemaal idolaat van anky helaas.. helaas wordt er minder gekeken naar de manier waarop haar paarden lopen
..
Ik heb hetzelfde met Monty 
Citaat:
en ja ik weet op wat voor een manier ze traint. Tijdens mijn vorige opleiding tijdens stages heel wat van gezien.. en nu nog steeds is het niet moeilijk daarom heen te kijken. Als je bv kijkt naar hoe ze loswerkt op concoursen kun je ook echt wel veel zien van een manier van trainen van haar...
Heb je bij haar stage gelopen dan? Loswerken voor een GP wedstrijd is heule, heule andere koek dan dagelijkse training
maargoed om dat te begrijpen zal je ook wat van de materie moeten begrijpen 
Citaat:
maar goed het is toch een discussie die al ergens anders geleidt wordt, maar echter kan het niet los gezien worden van dit topic, aangezien veel mensen haar manier van trainen nadoet waardoor je dus ook weer ziet bij 3-jarigen die in de krul lopen
en dat heb ik nou bij al die monty volgelingen die maar te pas en te onpas roundup toepassen, onder het mom "ik ga even fluisteren met mijn peerd"