Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveUggs schreef:Ja! Gas is er nog steeds! Heel lang moeilijk gehad met het feit dat zijn eigenaresse dingen wilde die ik te veel voor hem vond, maar ik heb eindelijk in een positive manier weten te verwoorden wat ik er van vond en om haar dat te laten inzien. Dus ik hoop dat ze het 'rijden' wat wil loslaten en wil gaan inzien dat de beweging zonder ruiter erop ook goed voor hem is, en er genoeg variatie is dan als maar rijden, en ik hoop dat ze dat idee van als maar rijden wil afbouwen. Want ik vind dat het rijden te veel voor hem is, ze maakt door als maar willen rijden wss meer stuk dan ze lief is.. Maar het is gelukkig nog een onwijs vrolijk paard met zijn grijze haren en zijn 25 jaar!
zilverkenny schreef:Ik kom hier even binnenvallen!
Turbotinker: Voor mij werkt het altijd goed om het achter de loodlijn lopen op te lossen vanuit het voorwaartse! Ik las in je eerste post dat hij soms onder je vandaan loopt. Daar kan het probleem zitten, want dan gaat hij wel snel genoeg maar dat is niet de juiste soort voorwaarts. Jij moet controle hebben over het tempo. (En dat kun je al beginnen door juist been te geven als hij onder je vandaan loopt, dan gaat hij misschien wel veel te hard maar dat heb jij dan wel zelf bepaald.)
Ik weet niet of je er wat aan hebt en of ik het zo duidelijk heb uitgelegd, maar dit is wat mij wel heeft geholpen.