Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moll schreef:daarin tegen vind ik dat je traditie in eren moet houden![]()
Professor schreef:Moll schreef:daarin tegen vind ik dat je traditie in eren moet houden![]()
Daarintegen ben ik de mening dat u tamelijk ouderwets bent, u heeft toch niet de mening dat vrouwen één recht hebben nl het aanrecht???????![]()
Foei, traditie is goed maar niet overdrijven, vind het juist goed dat er dames rijden vrolijkt de boel wat op.
Professor schreef:Moll schreef:daarin tegen vind ik dat je traditie in eren moet houden![]()
Daarintegen ben ik de mening dat u tamelijk ouderwets bent, u heeft toch niet de mening dat vrouwen één recht hebben nl het aanrecht???????![]()
Foei, traditie is goed maar niet overdrijven, vind het juist goed dat er dames rijden vrolijkt de boel wat op.
nombrado schreef:pft
vrouwen hebben van nature meer gevoel
wat het rijden van paarden alleen maar tegoed kan doen.
nu de mannelijke egootjes nog aan de kant............
tradities mogen we eens vanaf
of gaan jullie allemaal met kerst nog "gezellig" de verplichte familie feestjes af.![]()
Zolang je vasthoud aan tradities, is er geen ruimte voor iets nieuws.
Wil niet zeggen, dat je de tradities kan gebruiken in het nieuwe.
Moll schreef:nombrado schreef:pft
vrouwen hebben van nature meer gevoel
wat het rijden van paarden alleen maar tegoed kan doen.
nu de mannelijke egootjes nog aan de kant............
tradities mogen we eens vanaf
of gaan jullie allemaal met kerst nog "gezellig" de verplichte familie feestjes af.![]()
Zolang je vasthoud aan tradities, is er geen ruimte voor iets nieuws.
Wil niet zeggen, dat je de tradities kan gebruiken in het nieuwe.
nou zolang het zou betekenen dat er door traditie het pure in stand gehouden word en andere stromingen geweerd worden, zeg ik hou in stand, en dat sommige nostalgische traditie's betekent dat vrouwen daar geen plaats bij hebben dan alleen het train werk zeg ik zeker blijven hand haven, zie het zo in het leger worden vrouwen ook niet als infaltrand in die vuur line geplaats, dit gebeurt gewoon niet, en Wenen is toch van oudsher militerristisch ingesteld.
en een te hooeg hoetsie koetsie gehalte is ook niet goed in de paard rijerij
Moll schreef:nombrado schreef:
en dan ga u vast vertellen wat ewr allemaal verkeerd aan is dus bij deze, ga u gang