Tyrza schreef:Geldklopperij!Ik ben niet ZO cheap heur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyrza schreef:Geldklopperij!Ik ben niet ZO cheap heur
QQQQ schreef:Tyrza schreef:Geldklopperij!Ik ben niet ZO cheap heur![]()
Tyrza schreef:Hoog tijd dat je daar wat aan doetHum... jij hebt mij kennelijk nog niet in aktie gezien...
Mireille1970 schreef:Het ging hier niet om een les-film van Tyrza hoor....Het 5voudige bijvoorbeeld voor een praktijkles-film van Tyrza zou goedkoop zijn
Mireille1970 schreef:Die hoef je dan ook niet te kopen: Je kan een belangrijk deel van die beelden en info gewoon gratis op internet vinden. Verder kan je ze zelf gaan bekijken op de inrijdterreinenDie 5 euro voor de spook-dvd van Ulhrike T. dát is duur.![]()
Paardentango schreef:Roept u maar!Back on topic... ?
Paardentango schreef:DAT zeg ik nietDus de samenvatting was correct.
QQQQ schreef:Die hoef je dan ook niet te kopen: Je kan een belangrijk deel van die beelden en info gewoon gratis op internet vinden. Verder kan je ze zelf gaan bekijken op de inrijdterreinen.
Karl66 schreef:Nee, daar moet je wat centjes voor over hebben. Logisch toch?QQQQ schreef:Die hoef je dan ook niet te kopen: Je kan een belangrijk deel van die beelden en info gewoon gratis op internet vinden. Verder kan je ze zelf gaan bekijken op de inrijdterreinen.
Alleen dan krijg je niet de herhaling, de slowmotion, de herhaling van de slowmotion, en dat drie keer achter elkaar afgespeeld om de tijdsduur nog wat op te krikken, erbij geleverd
Tyrza schreef:Ik hoop nog altijd dat iemand met een foto weet te komen die "echte" LDR kan laten zien in combinatie met een gekanteld bekken en ondergebracht achterbeen..... (ik heb 'm niet kunnen vindenNou... die zijn er voldoende gegeven dacht ik zo?
QQQQ schreef:Karl66 schreef:Nee, daar moet je wat centjes voor over hebben. Logisch toch?Alleen dan krijg je niet de herhaling, de slowmotion, de herhaling van de slowmotion, en dat drie keer achter elkaar afgespeeld om de tijdsduur nog wat op te krikken, erbij geleverd
Karl66 schreef:O, neem dan je eigen camera mee, kan je herhalen zoveel je wiltQ, ik bedoelde op het inrijdterrein
QQQQ schreef:Karl66 schreef:O, neem dan je eigen camera mee, kan je herhalen zoveel je wiltQ, ik bedoelde op het inrijdterrein
Karl66 schreef:Waarom verkondig jij dan al tijden hier je eigen mening?Sorry, ik heb er geen behoefte aan om mensen te manipuleren