Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goofy44 schreef:Dat hoop ik welWe hebben het over verschillende dingen rotzak.
Goofy44 schreef:Ja, die houden wel van dit niveau...Wedden dat de meisjes zo weer aanschuiven?
QQQQ schreef:Goofy44 schreef:Ik zal het niet meer doen danNee nooit en dat hoop ik zo te houden.
Mireille1970 schreef:Goof vertrouwt hier op jouw praktijk ervaringHahahaha... ook zo bekrompen, hoe weet je dat nou? Geprobeerd?
QQQQ schreef:Mireille1970 schreef:Goof vertrouwt hier op jouw praktijk ervaringHahahaha... ook zo bekrompen, hoe weet je dat nou? Geprobeerd?
Goofy44 schreef:Over de geneugden van LDR.![]()
![]()
Wie weet hoe je een paard kan laten lachen en huilen ?
Tyrza schreef:Nu blijkt eens te meer dat Mireille van alle markten thuis is![]()
![]()
Mireille1970 schreef:Toch zal ook hierin niet iedereen jouw eindconclusie delenDat kan rustig! Ook hier heb ik alles geprobeerd, dus waar wil je het over hebben?
Mireille1970 schreef:Eerst zeggen dat je een grotere hebt, en dan laten zien hahahahahaha
Mireille1970 schreef:Had jou nog niet als "Marktmeisje" voor ogen...Tyrza schreef:PreciesNu blijkt eens te meer dat Mireille van alle markten thuis is![]()
![]()
Mireille1970 schreef:Eerst zeggen dat je een grotere hebt, en dan laten zien hahahahahaha
Tyrza schreef:Ik hoor mijn paarden anders elke dag "hihihihihihi!!!" roepen hoor
Tyrza schreef:Zijn daar opnames van? Van dat voordoen?Ghehehe, ik deed het ze voor, de hele stal ging los![]()
![]()
Tyrza schreef:Mag ook op U-tube hoorNu verwacht je zeker dat ik ook een DVD ga uitbrengen??![]()
![]()