Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Goofy44 schreef:Dat hoop ik welWe hebben het over verschillende dingen rotzak.
Goofy44 schreef:Ja, die houden wel van dit niveau...Wedden dat de meisjes zo weer aanschuiven?
QQQQ schreef:Goofy44 schreef:Ik zal het niet meer doen danNee nooit en dat hoop ik zo te houden.
Mireille1970 schreef:Goof vertrouwt hier op jouw praktijk ervaringHahahaha... ook zo bekrompen, hoe weet je dat nou? Geprobeerd?
QQQQ schreef:Mireille1970 schreef:Goof vertrouwt hier op jouw praktijk ervaringHahahaha... ook zo bekrompen, hoe weet je dat nou? Geprobeerd?

Goofy44 schreef:Over de geneugden van LDR.![]()
![]()
Wie weet hoe je een paard kan laten lachen en huilen ?
Tyrza schreef:Nu blijkt eens te meer dat Mireille van alle markten thuis is![]()
![]()
Mireille1970 schreef:Toch zal ook hierin niet iedereen jouw eindconclusie delenDat kan rustig! Ook hier heb ik alles geprobeerd, dus waar wil je het over hebben?

Mireille1970 schreef:Eerst zeggen dat je een grotere hebt, en dan laten zien hahahahahaha
Gebruik je die truc zelf ook, om je paard krom te krijgen van 't lachen zodat LDR een makkie wordt?

Mireille1970 schreef:Had jou nog niet als "Marktmeisje" voor ogen...Tyrza schreef:PreciesNu blijkt eens te meer dat Mireille van alle markten thuis is![]()
![]()
Mireille1970 schreef:Eerst zeggen dat je een grotere hebt, en dan laten zien hahahahahaha
Tyrza schreef:Ik hoor mijn paarden anders elke dag "hihihihihihi!!!" roepen hoor
Tyrza schreef:Zijn daar opnames van? Van dat voordoen?Ghehehe, ik deed het ze voor, de hele stal ging los![]()
![]()
Tyrza schreef:Mag ook op U-tube hoorNu verwacht je zeker dat ik ook een DVD ga uitbrengen??![]()
![]()