Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FCSA schreef:Helemaal eens KT!
Quote van Gal ([VN] EK-Gothenburg: Nederlandse team vijfde in dressuur):
Ook Edward Gal is duidelijk over zijn rit met GLOCK´S Voice. "Het ging niet zoals ik gehoopt had. Bij het losrijden ging het eigenlijk wel goed, maar voor we de baan in moesten kreeg ik al meer spanning en in de baan had ik gewoon teveel dingen. Al die piaffes begon hij eigenlijk heel mooi, maar dan drukt hij zich er net teveel op, ik had net de controle niet."
Adelaide71 schreef:pol1 schreef:Dan vind ik echt dat Rien zijn visie omtrent dit koprolrijden toch eens heel duidelijk uit de doeken mag doen!! Dit schaadt toch deze man zijn goede reputatie!!
Inderdaad; tijd voor een heel stevig statement... dit kan toch niet meer????
Babootje schreef:Eens de LDR discussie is hier een toch al lang en breed gepasseerd station? (Dacht ik)
knollentuin schreef:Babootje schreef:Eens de LDR discussie is hier een toch al lang en breed gepasseerd station? (Dacht ik)
Blijkt dus eens te meer dat dit niet vaak genoeg herhaald kan worden hoe 't echt is. Termen worden met elkaar verwisseld en aan termen verkeerde waarheden geplakt. Ik merk het elke dag in m'n lesgeven hoe belangrijk communicatie is, begrijpt de een de ander en blijft dat hangen--herhalen herhalen, ik weet dat bv terpentijn vaker in de LDR meegedaan heeft het is dus duidelijk dat het 'n bij hem/haar niet juist is blijven hangen. Dat geeft niks, dan herhalen we 't gewoon, daar is toch ook dit topic eigenlijk voor?
pol1 schreef:Dan vind ik echt dat Rien zijn visie omtrent dit koprolrijden toch eens heel duidelijk uit de doeken mag doen!! Dit schaadt toch deze man zijn goede reputatie!!