lauraatjxx schreef:Ik vind het raar om deze tip te geven omdat ik dit zelf heel erg doe, terugwerken met mijn binnenhand....
juist de dingen die je zelf fout doet vallen je op bij een ander, tenminste dat heb ik
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lauraatjxx schreef:Oke ik ga een poging doen om te zeggen wat ik zie. Ik ben erg onervaren hier in dus neem mijn mening niet te zwaar op haha!
@fresley
Ten eerste WAUW wat een gaaf paard. (ik hou van schimmels..)
Ik vind het lastig om te zien of hij zijn kaak ontspant, omdat de foto zwart-wit is. Je paard heeft zijn neus achter de loodlijn, en je binnenhand lijkt terugwerkend en dus sterk? (correct me if i'm wrong)![]()
Ik vind het er verder erg fijn uit zien eigenlijk..
mijn enige tip die ik heb is, binnenhand opzij brengen en niet terugwerken en ontspannen in je schouders, armen en handen.
Ik vind het raar om deze tip te geven omdat ik dit zelf heel erg doe, terugwerken met mijn binnenhand....
CrazyIris schreef:Oké, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd. Handen hoger houden is dus duidelijk een werkpunt voor Me. Stelling wissel ik op lange lijn vaak af, ook op een cirkel vraag ik af en toe buitenstelling. Moet ik dan meer buitenstellng dan binnenstelling vragen zodat hij m'n hand aanneemt en zakt?
CrazyIris schreef:Goh, moeilijke vraag moet ik toegeven. Ik zou het al sowieso niet leuk vinden moest er iemand op m'n rug zitten. Dus misschien kan ik hem af en toe ook eens goed aan de longe laten lopen, en zich daar over z'n rug laten lopen? Maar als er dan toch iemand op zit: door zo weinig mogelijk last te ondervinden van de persoon die erop zit kan je je goed ontspannen, maar hoe een ruiter dan z'n paard zo weinig mogelijk ten laste is, is dan ook weer een moeilijke vraag. Ik denk er nog eens over na.
CrazyIris schreef:Goh, moeilijke vraag moet ik toegeven. Ik zou het al sowieso niet leuk vinden moest er iemand op m'n rug zitten. Dus misschien kan ik hem af en toe ook eens goed aan de longe laten lopen, en zich daar over z'n rug laten lopen? Maar als er dan toch iemand op zit: door zo weinig mogelijk last te ondervinden van de persoon die erop zit kan je je goed ontspannen, maar hoe een ruiter dan z'n paard zo weinig mogelijk ten laste is, is dan ook weer een moeilijke vraag. Ik denk er nog eens over na.