Mireille1970 schreef:Hahahahahaha geloof niet dat ik dat zei hoor... even teruglezen QQQQ. Ik vond het al zo'n aparte vraag hahahaha.
Dat was inderdaad Pipo's tekst, maar jij leek het er wel mee eens te zijn:
Mireille1970 schreef:Pipo schreef:LDR is promoveren na je universiteit............en wij zitten allemaal nog op de basisschool.
Precies. En weet je hoe stom het overkomt als dan mensen van de basisschool je even denken te gaan vertellen dat wat je op de universiteit hebt geleerd én in de praktijk op je werk al hebt toegepast heel slecht is...
Kafue schreef:Mijn paard is joliger geworden, glimt, ziet er goed uit. Kortom gelukkkig en dat terwijl die in ogen van bijvoorbeeld QQQQ uiterst slecht behandeld wordt omdat die van zijn dikke uur training per dag mischien 5 minuten richting ldr moet lopen.
Als je had opgelet, wist je dat je hier onzin uitkraamt, want dan wist je dat ik van mening ben dat jij helemaal geen LDR beoefend.
Kafue schreef:dan verkocht ik mijn zadels en kocht van de opbrengst een koest en een tuig.
Dure zadels heb jij!Kafue schreef:omdat die van zijn dikke uur training per dag mischien 5 minuten richting ldr moet lopen. Verder heeft die zijn natje en zijn droogje, lekker iedere dag zijn poestbeurt, manicure, vier uur minimaal dollen en klieren op de weide maar oh oh oh wat hebben hij en zijn arme paardenvriendjes het verschrikkelijk slecht.
Ten opzichte van het werkende volk 8 uur of meer voor de baas, 24 uur in het teken en ten dienste van de kinderen, noem maar op, eigen huis opruimen, eten koken, administratie en dergelijke maar nee het is het creatuur paard die het slecht heeft.
Als je denkt dat jij het zo slecht hebt, en je paard het zo goed, zou ik zeggen: Ruil eens een maandje of zo van routine: Jij 19-20 uur per dag in een 2x2 hok, waar je een paar keer per dag je eten toegeschoven krijgt, een uur lang buiten sporttraining krijgt (niet persé jouw favoriete sport) en 3-4 uur sociaal contact met geslachtsgenoten.
En dan heb je nog mazzel dat je meer slaapuren in je dag hebt zitten als het gemiddelde paard!
Ik zeg hiermee niet dat je paard het zo slecht heeft hoor, wees gerust; vind alleen dat je je eigen situatie wel erg zielig inschat...
Goofy44 schreef:
Ook van mannen?