Paardentango schreef:Toch heel apart dat een aantal mensen zoveel behoefte hebben om, wel vaker, anderen zwart te maken, en een doorlopende behoefte hebben dat gejammer te gaan melden op openbare fora.
Bespreek dat lekker thuis met een paar vrienden en kennissen.
Sorry ik ben ermee begonnen, had veel van hem gehoord en veel gelezen, gisteren in Halle 1A competenscentrum op de Equitana, wat dit jaar in het teken staat van het Dameszadel rijden kwam ik HB tegen, en stelde hem wat vragen over wat hij daarvoor in de ring bij elkaar gelaberd hat.
Daar moest hij slikken ook toen ik vroeg waar hij tegenwoordig woonde, toen ik ook nog één ex noemde van de 12 die hij inmiddels op de rand van failliet gaan gebracht heeft stotterde hij nog meer.
Nee sorry maar de Klassieke Dressuur is niet gebaat bij zulke mensen die ander leegzuigen en dan weer verdergaan zonder geweten en zonder pardon.
En waarom ik hiervoor waarschuw, omdat ik mens ben en ook hoop te blijven.
Dat hij een getalenteerd ruiter is wil ik niet aanvechten dat is hij, maar hij is nu zover gekomen dat hij werkelijk een blamage is van zichzelf.
Een half uur op de linkerhand een paard laten rijden?????
Dan ineens daaruit een Traversale rijden????? En zo zijn er veel dingen die hij nu doet die hij zelf ook heel anders doet.
Geen correctie op de teugelvoering niets helemaal niets alleen een geweldige oneman show, met paard en amazone erbij.