Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:Hier een filmpje, waar je goed de beweging van een paard kan zien, aan de lange lijnen en wat er in het lichaam gebeurd als de verzameling gevraagd wordt.
http://www.youtube.com/watch?v=d-sIwEtH6tk
turquoises schreef:Nombrado.
Jij bent altijd zo van zonder hand/teugels rijden. Hoe verklaar jij het dan dat je vandaag op Fokt een filmpje plaatst waarin jij je paard met een vaste stootteugel rijdt?
turquoises schreef:Nombrado.
Jij bent altijd zo van zonder hand/teugels rijden. Hoe verklaar jij het dan dat je vandaag op Fokt een filmpje plaatst waarin jij je paard met een vaste stootteugel rijdt?
turquoises schreef:nombrado schreef:Hier een filmpje, waar je goed de beweging van een paard kan zien, aan de lange lijnen en wat er in het lichaam gebeurd als de verzameling gevraagd wordt.
Jammer dat je niet een filmpje toont van hoe dit paard met zweep is opgeleid. Hij doet het van nature niet door de hulpen die je de begeleider hier ziet doen. Hier is al een traject aan vooraf gegaan.
Ailill schreef:turquoises schreef:Nombrado.
Waarom moet je gelijk weer direct en persoonlijk worden?
Geef eens het goede voorbeeld en plaats ZELF een filmpje.
turquoises schreef:nombrado schreef:Hier een filmpje, waar je goed de beweging van een paard kan zien, aan de lange lijnen en wat er in het lichaam gebeurd als de verzameling gevraagd wordt.
Jammer dat je niet een filmpje toont van hoe dit paard met zweep is opgeleid. Hij doet het van nature niet door de hulpen die je de begeleider hier ziet doen. Hier is al een traject aan vooraf gegaan.
terpentijn schreef:En daar gaan we weer. Hetzelfde geneuzel. Filmpjes van anderen, die je allemaal zelf ook kan opzoeken op Internet.
Ik wil alleen graag een filmpje van TS ZELF te PAARD zien.
Dat zal nooit komen, denk ik, en daarom neem ik TS niet serieus. In tegendeel.
Iets aannemen van mensen wil ik graag: maar wel van mensen die zelf het voorbeeld geven
Als ik les van iemand neem betaal ik geld, omdat ik aanneem dat die iemand het ofwel beter kan ofwel ik door een bepaalde uitleg er zelf beter van kan worden.
Anders betaal ik toch niet?
Een theoretishe uitleg ( al dan niet op papier) is voor ieder in deze internetwererld bereikbaar.
Wat wil en zoek je dus?
Iemand die dat geklets met jouw je paard in REAL LIFE gaat laten zien, het vertrouwde theorie verhaal daadwerkelijk in de praktijk om zet.
Een instructeur die geen zin heeft om op mijn eigen paard te gaan zitten, hoeft voor mij ook niet.
Ik ben dan heel benieuwd hoe TS daar mee om gaat, met "al haar lesklanten":.
Gaat TS zelf weleens op die paarden zitten? Of juist niet? En wat is daar fede filosofie achter?
Ook zou ik graag eens iets willen horen van mensen die bij TS les hebben gehad.
terpentijn schreef:Ik wens ook absoluut geen PB 's meer van TS te ontvangen, is dat nu duidelijk?
Hou er mee op. Ingaande NU. Het heeft geen zin.
Mij krijg je op deze wijze niet voor of tegen je, ik heb mijn standpunt in dit topic meer dan duidelijk gemaakt (nooit heb ik jou een PB gestuurd: ik doe alles graag openlijk).
Ik raad je dan ook aan dit niet nogmaals te proberen,
Als er een discussie moet zijn dan in dit topic en niet prive.
Prive heb ik wel wat anders te doen dan me met mensen zoals jij bezig te houden.
Fijn weekend verder.