Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FriesWytske schreef:Tja, als jullie iemand geloven die alleen maar ellenlange teksten hier in het topic gooit. Die je gewoon zelf ook van het internet kan halen. Moeten jullie zelf weten. Maar ik noem dat geen goeroe. En kan jullie zeggen. Dat ik heel goed weet hoe het paardrijden er uit hoort te zien. Vind het ook a-sociaal hoe jullie mensen. Die anders rijden dan jullie, zo door de zeik halen. Terwijl deze mensen zich niet kunnen verdedigen. Een post daarvan komt van 1 van jullie zogenaamde goeroe's. Dat jullie zo rijden moeten jullie zelf weten. Maar daarom hoef je een ander (ook al noem je geen namen) niet door het slijk halen.
Starbreeze schreef:FriesWytske schreef:Tja, als jullie iemand geloven die alleen maar ellenlange teksten hier in het topic gooit. Die je gewoon zelf ook van het internet kan halen. Moeten jullie zelf weten. Maar ik noem dat geen goeroe. En kan jullie zeggen. Dat ik heel goed weet hoe het paardrijden er uit hoort te zien. Vind het ook a-sociaal hoe jullie mensen. Die anders rijden dan jullie, zo door de zeik halen. Terwijl deze mensen zich niet kunnen verdedigen. Een post daarvan komt van 1 van jullie zogenaamde goeroe's. Dat jullie zo rijden moeten jullie zelf weten. Maar daarom hoef je een ander (ook al noem je geen namen) niet door het slijk halen.
Joh waar heb jij het over? Er wordt hier niemand door het slijk gehaald.
Horseware schreef:Om te zien wat je fijn vindt aan een bepaalde methode en de positieve effecten daarvan, is het denk ik bijna onontkoombaar om ook te kijken naar andere methodes en wat daar mis mee is en wat voor negatieve effecten dat op een paard heeft