Babootje schreef:De neus is achter de ll is voor mij niet synoniem met te diep. Dat er nog van alles niet goed is aan de combinatie is duidelijk. Ik weet niet of je het hele filmpje hebt gezien, misschien niet, gezien jouw weerzin over deze manier van rijden. De reden waarom het paard bij deze amazone achter de ll loopt wordt duidelijk op ongeveer 15.00 waar Anky met haar aan het werk gaat in het geven van duidelijke hulpen. Doordat ze tactmatig drijft (iedere pas) blijft ze energie opwekken moet ze teveel opvangen aan de voorkant en dat lijkt me de oorzaak van het achter de ll zijn. Dat geven van "dubbele" hulpen moet er dus uit. Met de begeleiding van Anky, waarbij ze precies aangeeft wanneer de amazone been moet geven of moet loslaten zie je dat probleem juist enorm verbeteren.
Paard straalt niet? Tja, wat moet ik daar nu van zeggen. Het lijkt me een werkwillig dier, oortjes naar voren. Wat moet je nog meer zeggen...
Doet het dingetje wat en hoe van hem verlangd wordt? Dat lijkt me nu juist net de bedoeling "een gehoorzaam paard"
haha, als ik een paard was geweest ? en op deze manier gereden? was ik allang bij de slager beland vanwege ongehoorzaam gedrag (en dat zijn de slimmere)