Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Aukelizzy schreef:Nou en ik en vele met mij, vinden het een belachelijk gezicht.
Wij zitten wel met zijn alle argumenten te geven waarom je niet zou roken op je paard, maar geef is een aantal argumenten waarom je het wel zou doen? behalve dat het lekker is dan.
Ilzjuh schreef:Shirley_ schreef:Ik rook niet, maar vind roken op je paard zoals al gezegd ordinair staan. Het is helemaal niet nodig. Stap even van je paard en doe je ding, maar laat je paard er niet de 'dupe' worden van zoiets kleins.
Waarom is mijn paard er de dupe van dan, stel dat ik zou roken op mijn paard?
Shirley_ schreef:Nou ik bedoel áls er iets zou gebeuren. Bijvoorbeeld je bent buiten, je paard schrikt, je drukt per ongeluk peuk tegen zijn huid, schrikt paard nog meer, jij valt eraf, doei paard. Ik vind het gewoon onnodig. Ik vind dat je verantwoordelijk bent voor jouw paard en dat doe je niet op die wijze. Je gaat je toch ook niet helemaal klemzuipen op een paard, omdat je het lekker vind?

ziggy_janet schreef:en een peuk brand ook niet in een paard. De haren zitten zo dicht opelkaar dat er geen zuurstof tussen zit. Dus het brand niet.
Want anders zouden ze bijvoorbeeld de baard haren van een paard ook niet afbranden.
Aukelizzy schreef:Nou dat zijn veel argumenten zeg.

Ilzjuh schreef:Shirley_ schreef:Nou ik bedoel áls er iets zou gebeuren. Bijvoorbeeld je bent buiten, je paard schrikt, je drukt per ongeluk peuk tegen zijn huid, schrikt paard nog meer, jij valt eraf, doei paard. Ik vind het gewoon onnodig. Ik vind dat je verantwoordelijk bent voor jouw paard en dat doe je niet op die wijze. Je gaat je toch ook niet helemaal klemzuipen op een paard, omdat je het lekker vind?
De kans is er. Al is hij klein, een sigaret heb je zo weggegooid en ik ben er vrij zeker van dat ik dat dan ook als eerst zou doen. En als ik er dan toch naast lig, big deal, iemand vangt hem wel voor me. Ver komt 'ie toch niet in de bak.
Denise schreef:Somebitch schreef:Waarschijnlijk merk je dat alleen als je dus wel rookt Denise
Roken is niet de enige verslaving die er bestaat hoordaarom vergelijk ik het ook met andere verslavingen, waarvan de meeste ook wel op een paard gedaan kunnen worden. En ja, dat is dus mijn mening erover

Denise schreef:Nou dat bedoel ikdat zijn toch ook dingen die je niet doet? Omdat paardrijden gewoon al leuk genoeg is om andere dingen (er zijn ook eetverslavingen bijvoorbeeld) niet te hoeven doen. Daarom vind ik het zo gek dat rokers het per se wel meoten doen
Shirley_ schreef:Nou ik bedoel áls er iets zou gebeuren. Bijvoorbeeld je bent buiten, je paard schrikt, je drukt per ongeluk peuk tegen zijn huid, schrikt paard nog meer, jij valt eraf, doei paard. Ik vind het gewoon onnodig. Ik vind dat je verantwoordelijk bent voor jouw paard en dat doe je niet op die wijze. Je gaat je toch ook niet helemaal klemzuipen op een paard, omdat je het lekker vind?
slimmerik schreef:De argumenten worden steeds kinderachtiger om stoer te zitten paffen op het paard. Tja als men niet goed rijden kan dan moet je je toch een stoere houding daar op die rug aanmeten hè
dees_daan schreef:en jou argumenten worden steeds persoonlijker.

dees_daan schreef:die mensen rijden om de status.
als men niet kan paardrijden.
allemaal argumenten die nergens op slaan
of heb jij al deze bokkers zien rijden?
. dees_daan schreef:hmm, dan vind jou erg kort door de bocht.
ik doe het niet meer, maar na een tijd (meer dan 2 uurtjes dus) buiten gereden hebben, vind ik het wel even lekker ontspannen, paard los teugeltje, ik een sigaretje, even ontspannen ons allebij.
dus het is nooit goed..