Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bienotje schreef:Maar uit elkaar en op de voorhand zie ik niet als zijnde basis voor het verdere dressuurwerk..
Bienotje schreef:Het is wel werken aan een voorwaarde die je nodig hebt om te trainen, namelijk een paard dat zichzelf durft los te laten en de ruiter durft te volgen..
barlie schreef:http://album.zoom.nl/user/19450/images/ ... VZ92db.jpg
We zijn nog niet ver op de weg naar Rome.
We hebben wel elke week een leerzame les.
Ben nieuwsgierig wat jullie van deze foto vinden?
Citaat:Daarnaast is het verstandig om foto's van je paard op ooghoogte te gaan hangen, dan hoef je niet naar beneden te kijken om te genieten van het uitzicht
maaike93 schreef:trouwens, nu ik erover nadenk gaat misschien maar 5% van alle reacties op HAW over het ruggebruik van het paard?
Er is naar mn idee altijd veel meer aandacht voor de uitstraling van het paard of de zit van de ruiter (ook belangrijk maar vaak is het niet echt opbouwend commentaar)
MyWishMax schreef:@ Jannepauli: Nee mijn hoofd naar achter komt niet doordat ik niet in balans zit, maar door een ernstige nek/rug blessure.Krijg altijd complimentjes voor mijn zit, nek kan niet anders, maar ik zit juist heel stil altijd. Hij loopt toch duidelijk op of zelfs iets vóór de loodlijn?
QueenE schreef:Ben nog steeds wel benieuwd naar een foto van een paard die goed loopt in stap
Echt super leerzaam dit topic!
Jethafa schreef:Volgens mij gaat het driehoekjes idee hier ook op of niet?? Dat lijkt in ieder geval bij Djok wel het geval (die mocht daar ook wel iets meer zijn achterbenen er onder zetten volgens mij).
traan_beauty schreef:Klopt het dat bij Klomp het paard achter de loodlijn loopt?
Of heb ik het nu mis?