Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daanntjuhh schreef:Ik vind niet dat het verboden moet worden!
Het is gewoon je eigen keus
Axel_Clauw schreef:Laat iedereen lekker dragen wat die zelf wilt denk?
Ketaki schreef:Axel_Clauw schreef:Laat iedereen lekker dragen wat die zelf wilt denk?
precies.
trouwens misschien is de TS het er niet helemaal mee eens, maar ga binnenkort een wenkbrauwpiercing laten zetten![]()
Barmat schreef:Onhygiënisch noem ik een ruin zn *fiep* schoonmaken en daarna lekker een patatje met je vingers eten en vooral de saus goed van je vingers likken.....
![]()
*smakelijk allemaal*
Barmat schreef:Onhygiënisch noem ik een ruin zn *fiep* schoonmaken en daarna lekker een patatje met je vingers eten en vooral de saus goed van je vingers likken.....
![]()
*smakelijk allemaal*

PinkyBubble schreef:Ketaki schreef:precies. trouwens misschien is de TS het er niet helemaal mee eens, maar ga binnenkort een wenkbrauwpiercing laten zetten![]()
Ohnee hoe kun je!!!![]()
![]()
Santigo_ schreef:Straks mag je niet meer op je paard van de ts
Ga je dan ook nog in topje op t paard?
Helemaal gedurfd
maar dat is nog veel gevaarlijker. maar ja zo kunnen we alles gevaarlijk maken. niet met spagettiebandjes rijden want zometeen blijf je haken, dan knapt het bandje en schiet ie om je nek, en dan... en dan.... oke sorry das wel heel ernstig overdreven maar ik vind dat je met piercings best kan rijden.
[/quote]
[/quote]
maar dat is nog veel gevaarlijker. maar ja zo kunnen we alles gevaarlijk maken. ik vind dat je met piercings best kan rijden.