Als er geen trap in de buurt is krijg ik altijd wel een voetje... mocht ik tijdens het buitenrijden af moeten stijgen, dan loop ik meestal aan de hand naar een bankje of muurtje en stijg ik opnieuw op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maayke schreef:Ik zou wel eens willen weten,wie hier op bokt opstapen met een krukje,en waarom?![]()
P.s sorry als het hier verkeerd staat
VeerenAshley schreef:Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een opstapje: het bekende IKEA-krukje wordt nog gewon verkocht (voor ca. een tientje geloof ik). Het staat alleen niet meer op de website.
) alleen als ik er zonder zadel opspring.
)
dat mag niet op de manege nou behalve als je zo'n klein kind bent op zo'n gigantisch oaard

welcome to the club. Je wil niet weten hoevaak mijn opstapkrukje onvrijwillig van eigenaar heeft gewisseld. Thuis gebruik ik nu plastic stoelen die je de kringloopwinkel haalt. En onderweg een keukenkrukje. Wat leuk was. Had vorig weekend in Warendorf op het olympisch centruma daar een seminar. En mijn krukje was daar zeer geliefd.
Vonnie84 schreef:Ik stap altijd op met krukje. Stuk makkelijker voor mezelf. En bovendien nog beter voor de rug van m'n paarden en m'n zadel.
En nee, ik ben niet lui. En ja, zonder krukje kom ik er ook makkelijk op.