horseylove schreef:als ik sommige ruiters zie dan denk ik ook zo daar mag ook wel wat vanaf.
ga geen namen noemen maar kijk vaak op provielen dan denk ik ook jezus.
Over profielen gesproken, spel je trouwens met een "f"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horseylove schreef:als ik sommige ruiters zie dan denk ik ook zo daar mag ook wel wat vanaf.
Jeskoo schreef:horseylove schreef:als ik sommige ruiters zie dan denk ik ook zo daar mag ook wel wat vanaf.
Over profielen gesproken, spel je trouwens met een "f", in jouw profiel bouw je computers in in grafkisten!! Whaha sorry, maar dat soort mensen neem ik abslouut niet serieus en ik hoop anderen met mij.
Jeskoo schreef:horseylove schreef:als ik sommige ruiters zie dan denk ik ook zo daar mag ook wel wat vanaf.
Over profielen gesproken, spel je trouwens met een "f", in jouw profiel bouw je computers in in grafkisten!! Whaha sorry, maar dat soort mensen neem ik abslouut niet serieus en ik hoop anderen met mij.
hessel schreef:als een paard je niet kan dragen, merk je dat toch en als echte paardenliefhebber zou je er dan ook niet op moeten stappen vind ik
@ MlieZ88: ik heb je profiel bekeken en als ik het zo zie, denk ik inderdaad wel dat je paardje je gewoon kan dragen
millennium schreef:Even voor alle duidelijkheid: JA dikkere mensen kunnen WEL hun paard in de weg zitten, NET zoals dunnere mensen.
Het lijkt nu net alsof het niet gezegt mag worden dat dikkere mensen hun paard in de weg zitten, want dat wordt dan weer als scheldend etc. gezien. Maar mensen, kom op, slechte ruiters heb je in elke gewichtsklasse!