Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missblue schreef:En toch ken ik genoeg mensen die wel op hoger niveau geraakt zijn door deze methode. Spijtig dat niet iedereen op bokt zit.
Anjatjeuh schreef:Wat ik me dan afvraag: schud jouw paard ook in de zomer?
Citaat:Maar onderbouwing als je dergelijk topic opent wel
Maar als er specifieke vragen komen, blijft een onderbouwd antwoord weg.
En als je dan zo zeker weet dat wat je doet beter is dan voorheen, dan weet je toch theoretisch wel wat je aan het doen bent?
Dat de uitvoer nog niet lukt, lijkt me logisch als er nog niet lang mee bezig bent.
Maar theoretisch moet je wel weten waar je naartoe wilt.
En de instructeur hoort je ook uit te leggen waar hij met je naartoe wil.
_Anke_ schreef:Vergeet niet dat op die dvd alleen paarden staan die 'goed' zijn.
_Anke_ schreef:Ik weet het niet, wel vreemd dat mijn paard er dan niet op staat
horseyfries schreef:missblue schreef:En toch ken ik genoeg mensen die wel op hoger niveau geraakt zijn door deze methode. Spijtig dat niet iedereen op bokt zit.
Banzai zit blijkbaar wel op bokt en vertelde dat ze een paard naar de Z2 had gereden en ook nu weer een jong paard had wat ze ook weer naar de Z ging rijden op de methode van AdB.
Toen ik echter dit vroeg: "Je schrijft telkens "de methode van Antoine", bedoel je daarmee dat je begeleidt wordt door Antoine of door iemand anders die volgens zijn methode werkt? Heb je foto's van je Z2 paard in actie?"
kreeg ik geen antwoord meer.
Jammer!
yulan schreef:Ik zal daar verder niet op in gaan, ik heb er zo m'n bedenkingen over
@ japke :is dat ook met parelli of zo?
japke schreef:even wat aanvullends op de dvd die is gemaakt in samenwerking met universiteit wageningen
_Anke_ schreef:Wat ik ermee bedoel is dat paarden die niet goed gekregen zijn er niet op staan en dat het dus niet heilig is!
Citaat:Maar dat in de tijd dat bokt bestaat er mensen over heel nederland, hier op bokt enthousiaste berichte plaatste over AdB
Maar geen 1 van hen is verder gekomen dan recreatief rijden.
Citaat:Zoals menollyke zegt, het systeem werkt voor volgens mij 90 % van de paarden. (is maar een cijfer,gokje).
Sommige paarden vallen uit de mand.