Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:shantihdior schreef:Maar mijn vraag was eigenlijk ,wat advieseer jij iemand met een paard zoals jij??
Geef hem maar 2 streepjes sedalin?? of toch iets anders?
voor de tweee keer shantidoor, ligt aan het paard, de omgeving en de ruiter
shantihdior schreef:Maar mijn vraag was eigenlijk ,wat advieseer jij iemand met een paard zoals jij??
shantihdior schreef:Dus jij zou het wel als een advies kunnen geven??
Bandida schreef:shantihdior schreef:Dus jij zou het wel als een advies kunnen geven??
Absoluut niet, tenzij zo'n beest op het vliegtuig moet of zo zie ik er geen nuttige toepassingen voor.
Mijn advies voor degenen die denken dat ze een te explosief paard hebben om veilig buiten te rijden is binnen blijven.
KiWiKo schreef:en daar win je wat mee ????
Quote schreef:Wát een discussie, Kim
Hilarisch.
Ik vind dat je een goede beslissing genomen hebt.
Je veiligheid boven alles.Een stuiterend paard kan natuurlijk gevaarlijk zijn, jij kent hem het beste en jíj hebt de beslissing genomen (imo de goede) en niet alle bokkers.
Stel dat je zonder ging, was er misschien ik weet niet hoeveel gebeurd.
Ik ben bekend met het middel, bij ons wordt het ook gebruikt tegen de eerste frisheid.
En ja, het helpt.
Bovendien, je hebt 5 % gebruikt, plus genoten van een veilige rit.
Complimenten.
Ik vind het wel een rare opstart van de discussie, maar goed.
Trouwens, ik verbaas me over het hoge percentage bokkers die denken dat ze veel zijn.
(en over de grootte van deze discussie)
KiWiKo schreef:en daar win je wat mee ????
nickyu schreef:en de mensen die zo'n paard hebben ?die mogen dus van jou niet buiten rijden ?
nickyu schreef:HC je bent het hoop ik toch wel met mij eens dat op jouw hycienda of hier in het drukke westen er een heel groot verschil zit qua 1e keer naar buiten ?