Respect dat HF en Burl hier het lef hebben filmpjes van zichzelf te tonen
Top! En ook ontzettend interessant om te zien waar zij mee bezig zijn.
Ik vind het wel een hele boute uitspraak van Burl te stellen dat ze wellicht geen GP rijdt, maar haar paarden rijtechnisch beter voor elkaar zijn dan van Adelinde. Hoewel het er netjes uitziet op je filmpjes, zal dat uiteindelijk nog maar moeten blijken. ALS je al zo ver komt. HF daarentegen IS al zover en hoewel een zwartkijker vanalles zou kunnen opmerken was ze ook niet op dat niveau belandt als ze haar basis niet voor elkaar had. Zij scoort nu 60% in de GP, wat ik al een waanzinnige prestatie op zich vindt. Een prestatie en een niveau die velen hier waarschijnlijk NOOIT zullen halen. En ze begint net op dit niveau, dus wellicht weet ze door nog even hard door te trainen die percentages nog meer naar boven toe op te rekken. los daarvan heeft ze door uit te komen op dit niveau ook nog eens onmisbare ervaring op gedaan. Zij weet nu wat nodig is om op dit niveau te kunnen presteren op een wedstrijd. Een ervaring waar ik voor zou tekenen.
Verder scoort Adelinde nog altijd geen 100%, dus ook volgens juryleden is het niet perfect. Alles even in het juiste perspectief dus.
horseyfries schreef:Hoe meer ik weet hoe moeilijk het is om alles perfect te doen, hoe meer respect ik heb voor mensen die op Grand Prix niveau rond de tachtig procent scoren.
En dat respect, dat ontbreekt er nu juist vaak aan bij mensen die eigenlijk niet weten waarover ze praten, maar heel goed fouten kunnen zoeken. Leerzamer zou het zijn om te zien wat er goed gaat, wat er minder gaat, en waar dat aan zou kunnen liggen. Dus niet veroordelen, maar daadwerkelijk proberen meer rijtechnisch inzicht te krijgen door te kijken en te leren.
Amen.