is hier iemand NIET ANTI slof?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:56

nicky_rilana schreef:
omdat hij verbinding van achteren moet maken, en ik rijd altijd laag en ronde en de rest ban bokt niet

Ik hoop niet dat jij je 3jarige met slof rijdt?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:56

nicky_rilana schreef:
omdat hij verbinding van achteren moet maken, en ik rijd altijd laag en ronde en de rest ban bokt niet

sorry, maar wat een onzin, ik rij ook laag en rond maar mijn paarden lopen niet met hun kin op de borst en mijn paarden lopen ook zeker niet met zo'n strakke slof ;)
als een paard zo loopt kan hij niet eens meer verbinding maken van achter ;)

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:57

M_D_H schreef:
nicky_rilana schreef:

sorry, maar wat een onzin, ik rij ook laag en rond maar mijn paarden lopen niet met hun kin op de borst en mijn paarden lopen ook zeker niet met zo'n strakke slof ;)
als een paard zo loopt kan hij niet eens meer verbinding maken van achter ;)

Dat zeg ik!

M_D_H

Re: is hier iemand NIET ANTI slof?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:57

ja dat zag ik toen ik plaatste :') _O-

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:06

hahahahahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:26

Ja.... die reactie zag ik wel, te laat verwijderd.... :D
Het is helemaal niet waar dat iedereen gelijk gaat 'steigeren' als er gezegd wordt dat het paard ronder gereden moet worden, maar voor zover ik weet is de titel 'Is hier iemand NIET ANTI slof?', en niet 'Is hier iemand NIET ANTI laag, diep, rond?'. Ik rijd mijn paarden ook lager, maar niet door ze met een slof met hun kin op de borst te trekken. Ja, dat paard op die foto mag best ronder. Maar het slofgebruik op de foto is gewoon echt niet oké. Dat zou je toch wel moeten bekennen ;)

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:27

Joolien schreef:
nicky_rilana schreef:

nee die niet

maare jullie zitten mij allemaal tegen te spreken maar ik zou jullie prestatie lijst wel eens willen zien want vaak hebben jullie nog niet zo veel berijkt.!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:28

nicky_rilana schreef:
Joolien schreef:

nee die niet

maare jullie zitten mij allemaal tegen te spreken maar ik zou jullie prestatie lijst wel eens willen zien want vaak hebben jullie nog niet zo veel berijkt.!!

Wat maakt het nou uit wat iemand bereikt heeft? Ik zou je toon maar wat matigen want in mijn wereld gaat het niet om presteren, maar om wederzijds respect, net zoals naar de paarden toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:28

nicky_rilana schreef:
Joolien schreef:

nee die niet

Och sorry!

*gaat op knieën zitten en buigt* _/-\o_ Vertel ons hoe het allemaal moet aub. Want wij weten niets.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:29

Bizzybijtje schreef:
Het is helemaal niet waar dat iedereen gelijk gaat 'steigeren' als er gezegd wordt dat het paard ronder gereden moet worden, maar voor zover ik weet is de titel 'Is hier iemand NIET ANTI slof?', en niet 'Is hier iemand NIET ANTI laag, diep, rond?'. Ik rijd mijn paarden ook lager, maar niet door ze met een slof met hun kin op de borst te trekken. Ja, dat paard op die foto mag best ronder. Maar het slofgebruik op de foto is gewoon echt niet oké. Dat zou je toch wel moeten bekennen ;)

ben nog niet blond en dit paard kan echt noeg wel ronder zonde met zijn kin op zijn bost te lopen, het is jammer dat ik mijn pony neit meer hebt dan kon ik er een foto van maken wat ik bedoel!! maar dat snappen jullie toch niet

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:29

Bizzybijtje schreef:

Ik dacht laat maar, anders roep ik weer een onnodige discussie op. :D

Dat klopt, ik zeg ook nergens dat dit oke is.

Ik zei alleen, dat ie idd een stuk ronder gemaakt moest worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:30

Aukelizzy schreef:
Bizzybijtje schreef:

Ik dacht laat maar, anders roep ik weer een onnodige discussie op. :D

Dat klopt, ik zeg ook nergens dat dit oke is.

Ik zei alleen, dat ie idd een stuk ronder gemaakt moest worden.

Haha dacht ik al :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:31

nicky_rilana schreef:
Bizzybijtje schreef:

ben nog niet blond en dit paard kan echt noeg wel ronder zonde met zijn kin op zijn bost te lopen, het is jammer dat ik mijn pony neit meer hebt dan kon ik er een foto van maken wat ik bedoel!! maar dat snappen jullie toch niet

8)7 Ten eerste was dat niet naar jou bedoeld.
Ten tweede vind ik dat je je ego wel iets naar beneden mag trekken, je bent heus niet de meest ervaren ruiter in dit topic dat maakt dat je alles weet oid ;)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:31

Ik snap je wel heel goed Nicky_ Rilana, ik rijd ook laag diep en rond ( en dan wel zo rond dat de kin op de borst komt als ik doorbuig. ) En ik heb er ook zat foto's van, maar dat zijn foto's die je beter niet online kunt zetten omdat dat alleen maar onnodige discussie oproept. Maar ik ben het zeker met je eens.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:32

nicky_rilana schreef:
Joolien schreef:

nee die niet

Och sorry!

*gaat op knieën zitten en buigt* _/-\o_ Vertel ons hoe het allemaal moet aub. Want wij weten niets.[/quote]
iedereen zijn eigen metode en ik doe het zo, en mijn pony heeft nog nooit ergen last van gehad, en jullie dan het lang en laag, en dat vindt ik gewoon minder.
maar ik hoop dat jullie begrijpen dat mijn 3 jarigen niet zo loopt, dat moet hij nog leren en daar gaat jaren over heen

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:33

Aukelizzy schreef:
Ik snap je wel heel goed Nicky_ Rilana, ik rijd ook laag diep en rond ( en dan wel zo rond dat de kin op de borst komt als ik doorbuig. ) En ik heb er ook zat foto's van, maar dat zijn foto's die je beter niet online kunt zetten omdat dat alleen maar onnodige discussie oproept. Maar ik ben het zeker met je eens.

ja maar ik heb het dan niet over een keer doorbuigen, maar gewoon mijn standaart houding.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:33

Ik ook. ;) Heb het een beetje krom verwoord, maar ik rijd ook met de kin op de borst los, maar ik denk niet dat we daar hier een discussie van moeten maken. Heeft namelijk niet zoveel meer te maken met slofgebruik. :)

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:35

quote="nicky_rilana"]
Bizzybijtje schreef:

ben nog niet blond en dit paard kan echt noeg wel ronder zonde met zijn kin op zijn bost te lopen, het is jammer dat ik mijn pony neit meer hebt dan kon ik er een foto van maken wat ik bedoel!! maar dat snappen jullie toch niet[/quote]

8)7 Ten eerste was dat niet naar jou bedoeld.
Ten tweede vind ik dat je je ego wel iets naar beneden mag trekken, je bent heus niet de meest ervaren ruiter in dit topic dat maakt dat je alles weet oid ;)[/quote]
oow sorry dan,
ik weet wel zeker dat ik niet de meest ervaren ruiter ben, maar ik denk dat ik wel een van de weinge ben die van een pg ruiter les krijgt en er ook dag en nacht naar 2 kijkt en zie hoe het allemaal gebeurt, en dat zien er veel neit

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:00

nicky_rilana schreef:

Mijn lijst mag je bekijken hoor! Volgens mij staat hij in mijn profiel. En de paarden die daar in staan zijn maar een kleine greep.
Weet alleen niet overal de naam meer van!

Jezelf de beste vinden is ook een vak!

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:02

Tendance schreef:
nicky_rilana schreef:

Mijn lijst mag je bekijken hoor! Volgens mij staat hij in mijn profiel. En de paarden die daar in staan zijn maar een kleine greep.
Weet alleen niet overal de naam meer van!

Jezelf de beste vinden is ook een vak!

sorryy hoor maar die 1e foto van dat Z paard is ook niet echt vriendelijk. ik vindt me zelf niet het het beste hoor want al vindt ik dat dan had ik al veel eerder zo gereageert

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:05

nicky_rilana schreef:
sorryy hoor maar die 1e foto van dat Z paard is ook niet echt vriendelijk. ik vindt me zelf niet het het beste hoor want al vindt ik dat dan had ik al veel eerder zo gereageert

En jou eerste foto is wél vriendelijk wou je zeggen?
Valse knik, neus ver achter de loodlijn, mond open.
*kuch* meer zeg ik niet *kuch*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:06

Nicky les krijgen van een GP ruiter wilt niet zeggen dat t goed is want ik ben over het algemeen niet eens met de trainingsmethodes van gp ruiters dus voor mij zegt dat niks.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:07

Komop, iedereen kan muggenziften, laten we dit topic gewoon gezellig houden?

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:07

ik was dar 10 ik hoop dat jij meer verstand hebt dan een 10 jarige?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:14

Pfoe, ik heb les gehad van Z-ruiters, ZZ, PSG, GP... Maakt geen ruk uit.
Ja, ik train ook laag diep en rond. Maar dat doe ik niet zoals op de foto, door het paard maar gewoon in die houding te trekken. Wat ik bedoel is dat het paard op die foto bij het losrijden wel ronder mag, maar dat in deze positie de slof gewoon los moet hangen.