nicky_rilana schreef:omdat hij verbinding van achteren moet maken, en ik rijd altijd laag en ronde en de rest ban bokt niet
Ik hoop niet dat jij je 3jarige met slof rijdt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nicky_rilana schreef:omdat hij verbinding van achteren moet maken, en ik rijd altijd laag en ronde en de rest ban bokt niet

M_D_H schreef:nicky_rilana schreef:omdat hij verbinding van achteren moet maken, en ik rijd altijd laag en ronde en de rest ban bokt niet
sorry, maar wat een onzin, ik rij ook laag en rond maar mijn paarden lopen niet met hun kin op de borst en mijn paarden lopen ook zeker niet met zo'n strakke slof
als een paard zo loopt kan hij niet eens meer verbinding maken van achter

Joolien schreef:nicky_rilana schreef:omdat hij verbinding van achteren moet maken, en ik rijd altijd laag en ronde en de rest ban bokt niet
nicky_rilana schreef:Joolien schreef:Ik hoop niet dat jij je 3jarige met slof rijdt?
nee die niet
maare jullie zitten mij allemaal tegen te spreken maar ik zou jullie prestatie lijst wel eens willen zien want vaak hebben jullie nog niet zo veel berijkt.!!
nicky_rilana schreef:Joolien schreef:
nee die niet
maare jullie zitten mij allemaal tegen te spreken maar ik zou jullie prestatie lijst wel eens willen zien want vaak hebben jullie nog niet zo veel berijkt.!!
Vertel ons hoe het allemaal moet aub. Want wij weten niets. 
Bizzybijtje schreef:Ja.... die reactie zag ik wel, te laat verwijderd....![]()
Het is helemaal niet waar dat iedereen gelijk gaat 'steigeren' als er gezegd wordt dat het paard ronder gereden moet worden, maar voor zover ik weet is de titel 'Is hier iemand NIET ANTI slof?', en niet 'Is hier iemand NIET ANTI laag, diep, rond?'. Ik rijd mijn paarden ook lager, maar niet door ze met een slof met hun kin op de borst te trekken. Ja, dat paard op die foto mag best ronder. Maar het slofgebruik op de foto is gewoon echt niet oké. Dat zou je toch wel moeten bekennen
Het is helemaal niet waar dat iedereen gelijk gaat 'steigeren' als er gezegd wordt dat het paard ronder gereden moet worden, maar voor zover ik weet is de titel 'Is hier iemand NIET ANTI slof?', en niet 'Is hier iemand NIET ANTI laag, diep, rond?'. Ik rijd mijn paarden ook lager, maar niet door ze met een slof met hun kin op de borst te trekken. Ja, dat paard op die foto mag best ronder. Maar het slofgebruik op de foto is gewoon echt niet oké. Dat zou je toch wel moeten bekennen ;)
Aukelizzy schreef:Bizzybijtje schreef:Ja.... die reactie zag ik wel, te laat verwijderd....![]()
Het is helemaal niet waar dat iedereen gelijk gaat 'steigeren' als er gezegd wordt dat het paard ronder gereden moet worden, maar voor zover ik weet is de titel 'Is hier iemand NIET ANTI slof?', en niet 'Is hier iemand NIET ANTI laag, diep, rond?'. Ik rijd mijn paarden ook lager, maar niet door ze met een slof met hun kin op de borst te trekken. Ja, dat paard op die foto mag best ronder. Maar het slofgebruik op de foto is gewoon echt niet oké. Dat zou je toch wel moeten bekennen ;)
Ik dacht laat maar, anders roep ik weer een onnodige discussie op.![]()
Dat klopt, ik zeg ook nergens dat dit oke is.
Ik zei alleen, dat ie idd een stuk ronder gemaakt moest worden.
nicky_rilana schreef:Bizzybijtje schreef:Ja.... die reactie zag ik wel, te laat verwijderd....![]()
Het is helemaal niet waar dat iedereen gelijk gaat 'steigeren' als er gezegd wordt dat het paard ronder gereden moet worden, maar voor zover ik weet is de titel 'Is hier iemand NIET ANTI slof?', en niet 'Is hier iemand NIET ANTI laag, diep, rond?'. Ik rijd mijn paarden ook lager, maar niet door ze met een slof met hun kin op de borst te trekken. Ja, dat paard op die foto mag best ronder. Maar het slofgebruik op de foto is gewoon echt niet oké. Dat zou je toch wel moeten bekennen
ben nog niet blond en dit paard kan echt noeg wel ronder zonde met zijn kin op zijn bost te lopen, het is jammer dat ik mijn pony neit meer hebt dan kon ik er een foto van maken wat ik bedoel!! maar dat snappen jullie toch niet
Ten eerste was dat niet naar jou bedoeld.

nicky_rilana schreef:Joolien schreef:
nee die niet
Vertel ons hoe het allemaal moet aub. Want wij weten niets.[/quote]
Aukelizzy schreef:Ik snap je wel heel goed Nicky_ Rilana, ik rijd ook laag diep en rond ( en dan wel zo rond dat de kin op de borst komt als ik doorbuig. ) En ik heb er ook zat foto's van, maar dat zijn foto's die je beter niet online kunt zetten omdat dat alleen maar onnodige discussie oproept. Maar ik ben het zeker met je eens.

Ten eerste was dat niet naar jou bedoeld.
[/quote]nicky_rilana schreef:maare jullie zitten mij allemaal tegen te spreken maar ik zou jullie prestatie lijst wel eens willen zien want vaak hebben jullie nog niet zo veel berijkt.!!

Tendance schreef:nicky_rilana schreef:maare jullie zitten mij allemaal tegen te spreken maar ik zou jullie prestatie lijst wel eens willen zien want vaak hebben jullie nog niet zo veel berijkt.!!
Mijn lijst mag je bekijken hoor! Volgens mij staat hij in mijn profiel. En de paarden die daar in staan zijn maar een kleine greep.
Weet alleen niet overal de naam meer van!
Jezelf de beste vinden is ook een vak!
nicky_rilana schreef:sorryy hoor maar die 1e foto van dat Z paard is ook niet echt vriendelijk. ik vindt me zelf niet het het beste hoor want al vindt ik dat dan had ik al veel eerder zo gereageert