Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pietsie schreef:ik heb alles meegelezen en ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel van de mensen die hier reageren daadwerkelijk wel eens een paard zadelmak hebben gemaakt.
, toen bestond internet nog niet. Tendance schreef:@ Electra: Het zijn geen probleempaarden, maar mensen met een probleem en dat probleem moet je oplossen.
pietsie schreef:nou wij maken hier ook zadelmak en geloof me ik heb er nu een staan die laat je gewoon niet opstappen en daar zijn we al wat maanden mee bezig !! die gaat binnenkort denk ik wel richting herman !
Sommige paarden hebben het mischien nodig om een beetje overbluft te worden en andere kun je na een goede voorbereiding zo opstappen.
geen paard is hetzelfde ,ik zelf wil toch wel graag het paard leren kennen maar heb zeker geen moeite wat gert of herman doen , ligt aan het paard .
Mindfields schreef:pietsie schreef:nou wij maken hier ook zadelmak en geloof me ik heb er nu een staan die laat je gewoon niet opstappen en daar zijn we al wat maanden mee bezig !! die gaat binnenkort denk ik wel richting herman !
Sommige paarden hebben het mischien nodig om een beetje overbluft te worden en andere kun je na een goede voorbereiding zo opstappen.
geen paard is hetzelfde ,ik zelf wil toch wel graag het paard leren kennen maar heb zeker geen moeite wat gert of herman doen , ligt aan het paard .
Wat heb je geprobeerd qua opstappen? Of hoe doen jullie het opstappen?
Famke160301 schreef:Waarom kan een paard niet zo denken? Nogmaals, we zijn niet helderziend, zodat we de gedachtes van paarden kunnen lezen, helaas.
pietsie schreef:Kendra schreef:@ Pietsie, is het heel misschien een Fries?
haha nee , die worden vaak zadelmak geboren , het is zo'n snel A welshje
? Klein monstertje dus, zie je Gert daar echt op gaan zitten?