Nessah schreef:Ik leef toch echt niet op sla.. Maar ben wel 1.64 en weeg 48 kilo.
Hoe dat kan? Simpel.. Elke dag 20 minuten hardlopen en minimaal 20 minuten buikspier oefeningen. Dit geen dag overslaan. Daarnaast 5 keer per week paardrijden en de 2 dagen dat mijn paard vrij heeft ga ik ipv 20 minuten 30 minuten hardlopen in het park. Ook met regen ook als het min 10 is.
Daardoor ben ik slank en heb ik een keiharde buik. Snoepen doe ik niet vaak, maar eten doe ik heus wel normaal. Alleen wel gezond.
Dit vind ik altijd zo poedersuiker, sorry Nessah, want je bedoelt het helemaal niet zo.
Maar weet je hoeveel vollere dames er zijn die zich uithongeren en afbeulen in de sportscholen om een beeeetje normaal figuur te houden?
Ik ben 1.65 en de laatste keer dat ik 45 kilo woog, beulde ik me af op een stal van 7 tot 19 uur, zonde pauzes, en reed ik 's avonds na werktijd nog een paard van mezelf en 2 voor klanten... en eten had ik geen tijd voor, dus dat was niet veel

Sinds ik een kind heb gekregen heb ik in gedachten helemaal maar afscheid genomen van de 45 kilo want nu blijft het vet helemaal eigenwijs hangen waar het zit.
Ik geloof zonder meer dat je voor je figuur afziet hoor, en ik ben het met je eens dat je er wat voor moet doen, maar zo vanzelfsprekend dat je met 'gewoon' wat sporten en gezond eten echt mooi slank blijft is het ook weer niet. Soms kom je niet veel verder dan 'niet absurd dik'.