weet iemand nog een leuke titel ( misschien met de strijd roze en paars er in verwerkt ? ik zeg had :Het officiele begin, van kleine pony's niet te min !
Ik kan ook niet kiezen, maar toch maar 2 foto's gepbt. Alleen nu staat Grietje er van achterop, dus hopelijk voelt ze zich nu niet achtergesteld.
Ik heb er ook 2 gepb't. Een lieve van hem alleen met kroontje en 1 van ons samen.Hier dacht ik aan: De wij-zijn-gek-op-pony's mensen krijgen ook een eigen topic
O vraagje weet iemand waar je schleich paardjes kan kopen in wat voor een winkel:O wil ze morgen gaan halen om te beschilderen
Pretty pony paringsdans topic Ik kan geen fotos pben ik zit als rechtshandige met rechts in t gips en kan met links mijn big ass laptop niet tillen.Geen idee hoe ik met mn telefoon links door moet sturen.Voel je vrij om iets uit mijn profiel te jatten.
Jodieee schreef:O vraagje weet iemand waar je schleich paardjes kan kopen in wat voor een winkel:O wil ze morgen gaan halen om te beschilderenintertoys enzo
capopjekop schreef:Met een pony in de hand veroveren wij heel het land Nee met een pony onder de kont
IcePrincess schreef:capopjekop schreef:Met een pony in de hand veroveren wij heel het land Nee met een pony onder de kont Maar dan rijmt het niet Pony's zijn cool en hebben veel humorgevoel. Damn wat kan ik goed rijmen
Chocotof schreef:Pretty pony paringsdans topic Ik kan geen fotos pben ik zit als rechtshandige met rechts in t gips en kan met links mijn big ass laptop niet tillen.Geen idee hoe ik met mn telefoon links door moet sturen.Voel je vrij om iets uit mijn profiel te jatten.Zal ik er 2 voor je pb'en?
Met een B-pony voorop, verstoten wij Anky van de top![Mag natuurlijk ook groter of kleiner zijn]Je kunt er ook "ponybeest" van maken