Ha goeie Jankawijnsma, ik ben gisteren nog in Raard geweest!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vandaar dus....

suleilitha schreef:Die van mij is nog even meegeweest naar les vanavond, en ligt nu languit te wachten tot de Veet is uitgewerkt en hij morgen gladde beentjes heeft

horseyfries schreef:Breghje schreef:Jenny, dat waren gemene steigeraars!!! En eentje daarvan rijd jij...horizontaal of verticaal... (mijn vraagteken is zoek... komt vast door die knol van me)
Ik leg de slurf naar voren toe en dan blijft ze horizontaal!
Saskia505 schreef:Het valt mij op dat er tegenwoordig steeds meer Friezen in de dressuursport worden gereden. Voor velen is de Fries het ideale paard gezien zijn brave karakter, stoere voorkomen en spectaculair gangwerk, maar zelf vind ik dat de Friezen niet thuis horen binnen de dressuur. De Fries werd in het verleden gebruikt als werkpaard (voor de ploeg e.d.). Verder lopen Friezen ook voor de Sjees, en eigenlijk vind ik dat de Fries daar mee in thuis hoort.
Let op, met deze discussie wil ik niet de mensen die Friezen rijden beledigen, maar ik ben gewoon benieuwd hoe andere mensen hier tegen aan kijken. Neem me dus niet iets kwalijk, want ik wil jullie er absoluut niet mee beledigen en ik heb respect voor het feit hoe de Fries het doet in de dressuursport.