Het nut en doel van clinic's, kan het de mening veranderen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 17:38

FaberSmid schreef:
Na het lezen van de pb van Professor moet ik dit even openbaar maken, gezien het ons alle aan gaat.
Modie waarom drijft u de Professor in een moeilijke hoek door alleen op fokt uw zegje te schrijven? Waarom schrijft u niet uw zegje hier op bokt in het topic over de clinic? Waarom schrijft u alleen tegen de Professor dat u geen deel meer zal maken en nemen aan de organisatie van de clinic? Waarom jammeren dat anderen uw werk hebben overgenomen? Waarom gezien u persoonlijk bij de meeting aanwezig was en ter plekke uw zegje had kunnen doen? Waarom achter de rug om van de anderen, tegen de professor op fokt klagen en jammeren?
Professor dit was niet uw bedoeling, maar ik kan dan als lompe hoefsmid niet langer het verzwijgen van de anderen mijn excuses.

FaberSmid en Professor, dank u.
Voor de goede verdraaiing van de feiten.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 17:40

Dat weet ik ook niet Vur, gezien ik verbannen ben. Maar ik moest Professor uit zijn benarde positie halen, omdat modie dat alleen aan de Professor schrijft op fokt. En de Professor mij dit per pb mede deelde. Waarschijnlijk in de hoop dat ik het bekend zo maken, gezien ik als lompe hoefsmid mijn mond dan niet kan houden. Als er afgereageerd moet worden, dan graag op mij en niet de Professor omdat ik het bekend heb gemaakt.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 17:42

modie schreef:
FaberSmid schreef:
Na het lezen van de pb van Professor moet ik dit even openbaar maken, gezien het ons alle aan gaat.
Modie waarom drijft u de Professor in een moeilijke hoek door alleen op fokt uw zegje te schrijven? Waarom schrijft u niet uw zegje hier op bokt in het topic over de clinic? Waarom schrijft u alleen tegen de Professor dat u geen deel meer zal maken en nemen aan de organisatie van de clinic? Waarom jammeren dat anderen uw werk hebben overgenomen? Waarom gezien u persoonlijk bij de meeting aanwezig was en ter plekke uw zegje had kunnen doen? Waarom achter de rug om van de anderen, tegen de professor op fokt klagen en jammeren?
Professor dit was niet uw bedoeling, maar ik kan dan als lompe hoefsmid niet langer het verzwijgen van de anderen mijn excuses.

FaberSmid en Professor, dank u.
Voor de goede verdraaiing van de feiten.

Modie ik weet niet wat ik verdraai, omdat ik niet kan lezen wat u op fokt geschreven heeft. Dus doe dan hier uw versie uiten naar ieder die het aan gaan. Ik ben verbannen en dat weet u, dus ik kan niks verdraaien, kan alleen mijn ding schrijven. en als die niet klopt, neemt u dat dan alleen mij kwalijk en niet de Professor. Ik ben degene die dit geschreven heeft en niet de Professor.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 17:43

Mmmm, nu neemt het een aparte wending. Is de professor nu wel of niet blij dat het nu op bokt staat? Graag uw mening professor en dan ook maar meteen uw versie van het verhaal. Daarbij Modie roep ik u op om uw kant van het verhaal te laten horen, want ik krijg de indruk dat u erg terughoudend bent met het plaatsen van berichtjes en dat is toch erg jammer. Laat u horen en u zult gehoord worden. ;)

Kadankovitch

Re: Het nut en doel van clinic's, kan het de mening veranderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 18:33

Dit is uiterst teleurstellend.

Dusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 18:51

Op fokt werd het inderdaad vermeld!
Maar officieel zal het pas zijn wanneer het ook op Bokt vermeld wordt, lijkt mij!
Maar zo krijg je wel misverstanden.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 18:59

Professor schreef:
tirza schreef:
Professor schreef:
En dan gaat het paard op eens Licht worden, het begint te zweven en te swingen.
Denk dat u allemaal een joint moet nemen.

Professor, legt u nu in eigen woorden eens uit, wat de halve ophouding "doet" in een paardenlichaam?
Ik ben echt reuze benieuwd, wat u ervaart in de halve ophouding

U kunt kijken op de clinic die begin volgend jaar gegeven wordt.
Daar hoop ik het in de praktijk en theorie te demonstreren.
U werkt toch zelf mee aan de voorbereidingen van deze clinic, die een vervolg zou hebben met uw manier van trainen en rijden.

Ik geloof niet, dat ik nog meewerk aan de clinic!
Anderen hebben "mijn werk" overgenomen. So be it.

een verkeerd leesteken had ik geplaatst

Dit bericht was alles wat er gezet is op een ander forum :+
Men kan dit opvatten hoe men wil.

En dat opvatten is dus blijkbaar door een aantal mensen al heel snel gedaan :')

Nu duidelijker?
Laatst bijgewerkt door cherie78 op 06-12-09 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 19:06

vestasiana schreef:
Op fokt werd het inderdaad vermeld!
Maar officieel zal het pas zijn wanneer het ook op Bokt vermeld wordt, lijkt mij!
Maar zo krijg je wel misverstanden.

Dank je, Vestasiana :D
Aardig van je, om het ook nog even te "vermelden" ;)
Een vriendin, als altijd 8-)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:11

Modie dus dit is uw versie, Professor nu graag die van u.
Ik zit er sterk over te denken een nieuw account te maken op fokt, om persoonlijk te lezen hoe het nu werkelijk geschreven staat.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:17

Modie, ik heb niet zo veel ervaring op internet en op fora. Ik snap uw bericht niet. Wat is nu daadwerkelijk door u getytp en waar staat het verkeerde leesteken nu? Ik begrijp er niets meer van. Alstublieft, legt u het nu op een ondubbelzinnige manier uit, zodat we weten waar we aan toe zij. Ik ben echt het spoor bijster. :?

"Ik geloof niet, dat ik nog meewerk aan de clinic!
Anderen hebben "mijn werk" overgenomen. So be it."

Wie zegt dit bovenstaande?

"een verkeerd leesteken had ik geplaatst"

en dit? en welk leesteken staan dan verkeerd?

En wie is Tirza?
Laatst bijgewerkt door vur op 06-12-09 19:20, in het totaal 3 keer bewerkt

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 19:19

FaberSmid schreef:
Modie dus dit is uw versie, Professor nu graag die van u.
Ik zit er sterk over te denken een nieuw account te maken op fokt, om persoonlijk te lezen hoe het nu werkelijk geschreven staat.

Het bovenstaande tot aan het vet-gedrukte, is gekopieërd van dat andere forum.
Dit is alles wat er stond }>

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:22

Begrijp ik het dan goed dat u heeft geschreven dat u niet geloofd nog mee te zullen doen aan de clinic, of is dat bericht van de professor?

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 19:23

vur schreef:
Begrijp ik het dan goed dat u heeft geschreven dat u niet geloofd nog mee te zullen doen aan de clinic, of is dat bericht van de professor?

Jammer, dat je hier geen tekst kan kleuren, zodat het duidelijker wordt.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 19:25

modie schreef:
Ik geloof niet, dat ik nog meewerk aan de clinic!
Anderen hebben "mijn werk" overgenomen. So be it.

Klopt het zo modie? Vur modie heet op fokt tirza.

Paardentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:02

Het zal voor intimi ongetwijfeld zeer begrijpelijk zijn, maar ik kan er geen chocola van maken.
:){ <:) :){

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:37

:?
Kan iemand mij (per PB) bijpraten?
Ik snap er niets van. Ik ben nog steeds in afwachting van het verslag en de datum en locatie van de clinic.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:08

Het verslag, de datum en locatie van de clinic worden nog bekend gemaakt. De clinic zal gewoon door gaan, zoals er met de bespreking is af gesproken. Ik zal net al u en zo ieder, geduldig moeten afwachten tot het hier geplaatst wordt.
Het was niet mijn bedoeling onrust te stoken of wat dan ook. Maar naar mijn persoonlijke mening moest wat dwars zat in het openbaar geschreven worden.
Voor modie is het ook niet makkelijk, omdat die misschien wat anders had voorgesteld? Als ik het goed begrepen heb, krijgt modie de kans het rijden zonder ophoudingen te tonen. Met een andere ruiter?
Maar laten Horseyfries en Professor "hun" rijden zien, horseyfries hyperflexie of ldr en Professor moderne klassieke dressuur. Zodat wij alle neutraal beide kanten van het rijden kunnen aanschouwen.
Ik persoonlijk ben zeer benieuwd naar het rijden zonder ophoudingen, maar de dag en de aandacht is te kort om aan al onze wensen te voldoen.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 22:13

FaberSmid schreef:
Het verslag, de datum en locatie van de clinic worden nog bekend gemaakt. De clinic zal gewoon door gaan, zoals er met de bespreking is af gesproken. Ik zal net al u en zo ieder, geduldig moeten afwachten tot het hier geplaatst wordt.
Het was niet mijn bedoeling onrust te stoken of wat dan ook. Maar naar mijn persoonlijke mening moest wat dwars zat in het openbaar geschreven worden.
Voor modie is het ook niet makkelijk, omdat die misschien wat anders had voorgesteld? Als ik het goed begrepen heb, krijgt modie de kans het rijden zonder ophoudingen te tonen. Met een andere ruiter?Maar laten Horseyfries en Professor "hun" rijden zien, horseyfries hyperflexie of ldr en Professor moderne klassieke dressuur. Zodat wij alle neutraal beide kanten van het rijden kunnen aanschouwen.
Ik persoonlijk ben zeer benieuwd naar het rijden zonder ophoudingen, maar de dag en de aandacht is te kort om aan al onze wensen te voldoen.

En wat wordt daar nu weer mee bedoeld???? Met het vetgedrukte wel te verstaan. Voordat ook daar weer missers door gemaakt worden.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:20

Modie zoals ik heb proberen te schrijven, denk ik dat het voor u ook niet makkelijk zal zijn. Omdat ik denk dat u het anders had voorgesteld. Dat u met deze clinic ook uw rijden, zonder halve ophoudingen wil laten zien. Maar omdat de dag en aandacht te kort is, heeft u samen met de anderen die aanwezig waren op de bespreken wijs besloten uw rijden en van een ander met de volgende clinic te plannen. Deze clinic horseyfries en professor, zo heb ik alles begrepen.
Als er missers gemaakt worden, dan heb ik die bij deze gemaakt niet u. Heb ik het zo goed begrepen en beschreven vraag ik alle die bij de bespreking persoonlijk aanwezig waren?

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 22:34

FaberSmid schreef:
Modie zoals ik heb proberen te schrijven, denk ik dat het voor u ook niet makkelijk zal zijn. Omdat ik denk dat u het anders had voorgesteld. Dat u met deze clinic ook uw rijden, zonder halve ophoudingen wil laten zien. Maar omdat de dag en aandacht te kort is, heeft u samen met de anderen die aanwezig waren op de bespreken wijs besloten uw rijden en van een ander met de volgende clinic te plannen. Deze clinic horseyfries en professor, zo heb ik alles begrepen.
Als er missers gemaakt worden, dan heb ik die bij deze gemaakt niet u. Heb ik het zo goed begrepen en beschreven vraag ik alle die bij de bespreking persoonlijk aanwezig waren?

Ikzelf heb inderdaad toegestemd om bij een eventuele tweede clinic iets te demonstreren.
Maar dat was inderdaad omdat de eerste clinic, te vol zou worden.
En daar had ik ook inderdaad totaal geen moeite mee.
Ik was alleen misschien wat "te beleefd" toen gevraagd werd, voor wat organisatorische werkjes, niet gelijk toe te "happen".
Dus was dat de reden, dat anderen die werkzaamheden uitvoeren.
Maar dat er daarna een rare hetze losbarst, over iets wat ik geklaagd en gejammerd zou hebben?
Daar kan ik dus totaal niet in komen.
Dus wat dat betreft, wordt er inderdaad gelijk een ondertoon gezet en conclusie's getrokken.
Dat viel me behoorlijk "tegen" van het selecte groepje van de voorbespreking.

Dus bedoelde u dat, met die andere ruiter? met een ander die tweede clinic doen?

Ik weet niet of ik daar nu nog zoveel zin in heb, na voorgaande voorval.

En afgezwaaid heb ik hier in dit topic gedaan. In feite voor de tweede keer :+
Maar ik denk, door alle "misverstanden", dat dit inderdaad het beste is.
Het was plezierig zolang het duurde.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:49

modie schreef:
Ikzelf heb inderdaad toegestemd om bij een eventuele tweede clinic iets te demonstreren.
Maar dat was inderdaad omdat de eerste clinic, te vol zou worden.
En daar had ik ook inderdaad totaal geen moeite mee.
Ik was alleen misschien wat "te beleefd" toen gevraagd werd, voor wat organisatorische werkjes, niet gelijk toe te "happen".
Dus was dat de reden, dat anderen die werkzaamheden uitvoeren.
Maar dat er daarna een rare hetze losbarst, over iets wat ik geklaagd en gejammerd zou hebben?
Daar kan ik dus totaal niet in komen.
Dus wat dat betreft, wordt er inderdaad gelijk een ondertoon gezet en conclusie's getrokken.
Dat viel me behoorlijk "tegen" van het selecte groepje van de voorbespreking.

Dus bedoelde u dat, met die andere ruiter? met een ander die tweede clinic doen?

Ik weet niet of ik daar nu nog zoveel zin in heb, na voorgaande voorval.

En afgezwaaid heb ik hier in dit topic gedaan. In feite voor de tweede keer :+
Maar ik denk, door alle "misverstanden", dat dit inderdaad het beste is.
Het was plezierig zolang het duurde.

Modie als u het voelt als een rare hetze die los barst, over dat u geklaagd en gejammerd zou hebben. Dan kunt u mij dat alleen persoonlijk kwalijk nemen en niet de anderen. Ik ben degene die mijn mening daar over geschreven heeft. De anderen kunt u niks kwalijk nemen, ook de Professor niet.
Ik bedoelde met een andere ruiter, u en een andere ruiter met de volgende clinic. Zoals Horseyfries en Professor met deze clinic. Ik heb geen flauw idee, wie die anderen ruiter zou kunnen worden. Maar er is vast een ander die net als u anders rijdt. U rijdt zonder ophoudingen, waar ik zeer benieuwd naar ben dat in de praktijk te kunnen bewonderen. Hoe en wat de andere ruiter rijdt, zal tegen die tijs ook wel benkend worden gemaakt. U bent persoonlijk bij de bespreking geweest, u weet meer dan ik? Het is jammer als u uw rijden niet meer wil tonen, met de volgende clinic. U kunt niet zo boos zijn op de groep. Als u boos bent, wees dan boos op mij.

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 23:51

Beste mensen,

Ik kom niet op andere fora dus weet niet wat er nu precies gaande is.

Zoals ik het me herinneren zou ik even een verslagje op Bokt zetten met hoe de bijeenkomst verlopen was en hoe het allemaal praktisch verder gaat. Ik had beloofd om alle aanwezigen eerst een concept te sturen alvorens op bokt te plaatsen en aan die afspraak ga ik me houden. Ik wacht nog op antwoord van iemand en zal het dan onmiddellijk aan de deelnemers sturen. Wat mij betreft gaat alles door zoals afgesproken en is er helemaal niets aan de hand en gaat het een leerzame clinic worden, met bij succes nog een vervolg.

Vrede op aarde. (:) (:)

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 09:03

Ik meld maar even dat ik naar aanleiding van de afspraken met de ruiters op de clinic waarover Hermelientje nog in overleg is, een topic zal plaatsen over de exacte datum en de locatie. Ik zal ook de potentiele locaties contacten.

Verder spreek ik bij deze de wens uit om eventuele geschillen tussen de organisators over te laten aan de mensen die het daadwerkelijk betreft en daar de uitkomst van pas te vermelden op dit topic. Zou houden we het niet alleen on-topic en overzichtelijk, maar maken we de zaken ook niet nodeloos ingewikkeld.

Paardentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:01

Lijkt me zeer verstandig, het is nu nogal verwarrend voor de lezer(s).

Laat ik hopen dat er iets uit komt !

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 18:55

Hoe gaat het met de planning?