Adil18 schreef:Brando090309 schreef:ik heb de indruk dat Dhr professor en Faber niet echt openstaan voor andermans opinie maar alleen hun eigen opinie hebben en die liefst opdringen ook...
Dat gebeurd wel vaker...
Ooh.... ik val weer uit de lucht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zipje71 schreef:ja dat zal allemaal best, het gaat er nu even om dat dit bij dr klimke wel mag gebeuren maar iemand anders niet (volgens FS en Professor)
zipje71 schreef:ja dat zal allemaal best, het gaat er nu even om dat dit bij dr klimke wel mag gebeuren maar iemand anders niet (volgens FS en Professor)
seren schreef:Pffooeee ik ben wel wat wijzer geworden nu, maar dat gebral van FS en prof. mijn god wat een geleuter. Het lijken wel twee semi bejaarden mannen die zelf niet meer het paard op komen maar het hoogste woord hebben.
Zucht ik irriteer me niet snel aan mensen maar deze twee kan je beter meteen samen achter de geraniums plaatsen met een fotoboek van anky en de rest.
Hoop dat ik nu een wat fijnere discussie kan volgen.

zipje71 schreef:degene die dr klimke erbij hebben gehaald zijn FS en proffesor.
Ik heb niks tegen dr klimke, integendeel zelfs. Maar de hetze die de heren hier voeren gaat echt nergens over. je kan van iedereen zo'n foto maken dus ook van klimke en dat is het punt wat diegene die de foto's hebben geplaatst duidelijk maken
hopla schreef:Dan kun je heel lang blijven wachten @modie want die foto's zijn er niet.
Professor schreef:Waar ik weleens iets in zie.
Dat is een discussie forum, een openbare discussie met vakmensen om tafel.
Zoals de Pro Hyperflexie trainers , b.v. Sjef Jansen , Bartels en van Balen.
En de anti Hyperflexie trainers, daar zou ik graag me voor melden.
Dan een opbenbaar podiumforum, dus de mensen kunnen als toeschouwer alleen toesschouwer zijn, en de trainers gaan in discussie, met een onafhankelijke discussie leider.
De opbrengst gaan naar een goed doel.