hoe ze het doet en vooral waarom ze het doet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoe ze het doet en vooral waarom ze het doet
Roos_s schreef:Daarmee het grote voorbeeld anky.. Die rijdt tot op hoog niveau en meerdere paarden ook nog eens, en toch is dat echt veel goed voorbeeld voor mijik vind haar manier gewoon prut

Roos_s schreef:dat zeg ik niet, maar ik wil ermee zeggen dat diegene die denken dat ze het als enige goed doen ook echt wel fouten maken.... Daarmee het grote voorbeeld anky.. Die rijdt tot op hoog niveau en meerdere paarden ook nog eens, en toch is dat echt veel goed voorbeeld voor mijik vind haar manier gewoon prut
asjemenou schreef:Roos_s schreef:Daarmee het grote voorbeeld anky.. Die rijdt tot op hoog niveau en meerdere paarden ook nog eens, en toch is dat echt veel goed voorbeeld voor mijik vind haar manier gewoon prut
Anky stapt niet op 3 jarige.
Niet meer teminste!
ze heeft kinderen hoor. _Lott schreef:maar mijn 3 jarige neem ik nog niet mee naar les, eerst lekker thuis oefenen!
Billy schreef:_Lott schreef:maar mijn 3 jarige neem ik nog niet mee naar les, eerst lekker thuis oefenen!
ik neem juist les met mijj 3-jarige. Niet zo lang, een half uurtje maar incl instappen, maar ik heb graag iemand die meekijkt en fouten corrigeert...
asjemenou schreef:Roos_s schreef:Daarmee het grote voorbeeld anky.. Die rijdt tot op hoog niveau en meerdere paarden ook nog eens, en toch is dat echt veel goed voorbeeld voor mijik vind haar manier gewoon prut
Anky stapt niet op 3 jarige.
Niet meer teminste!
)
suleilitha schreef:Lott, ondanks dat ik zelf geen wedstrijden rij, heb ik ook gewoon elke week les, ik vind goeie instructie ook errug belangrijk!!
verder ben ik nog nooit bij Van Grunsven achter de schermen geweest maar met prut training kun je domweg geen Olympisch goud winnen.
Mijn bijrijdster heeft meerdere groene paarden van niks naar Z gereden, maar omdat zij ook kindjes heeft, rijdt ze zelf ook geen paarden meer in, dat vindt ze te riskant en ik geef haar groot gelijk.