Kadankovitch schreef:Het is mooi weer vandaag, het tuinhekje staat open, het tikt en als het op de grond valt zegt het: "koekoek". Wat is dit ?
Tijdverspilling.. haahaha
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:Ik kan de post van Diaghilev5 ook niet plaatsen in de context de laatste discussies. (Maar goed, dit is alweer genoeg aandacht zo)
Goed nieuws te melden: We hebben groen licht om History te gaan opbouwen.
knollentuin schreef:Settefuri,voor dit soort dingen heb ik idd echt wel beeld nodig, je noemt feitelijk de goede dingen op, maar zoals suiker meisje als zegt het hoeft niet voor elk paard te helpen
Als ik je verhaal lees denk ik zonder beeld meteen aan stijfheid of beperking in lumbale deel of bekkengebied.
Babootje schreef:Eens met Knollentuin.
Bedoel je met 'de bouw niet helemaal mee' dat ze overbouwd is?
oji schreef:Ik lees eigenlijk nergens dat dit paard heel erg scheef is. Alleen dat wijken de ene kant op beter gaat als de andere kant, maar dat kan ook rijtechnisch zijn. Misschien geeft Setefurri de ene kant op duidelijkere hulpen als de andere kant op, gaat ze 1 kant op tegen zitten of wat ook.
Denk dat het lastig is om zonder beeldmateriaal te achterhalen wat het probleem is wat ten grondslag ligt aan het gebrek aan impuls. Zou nu ook nog niet adviseren om er van alles (para)medisch bij te halen op basis van dit verhaal maar het eerst zoeken in het rijtechnische. Overigens zou bij extra hulp mijn volgorde dan wel altijd, eerst DA en daarna pas evt een osteo of fysio zijn. Eerst weten wat er aan de hand is (spieren/banden/bot en waar in het lijf) voor er gesleuteld/gemanipuleerd wordt.
Wat zegt je instructie hier eigenlijk over Stefurri?