nombrado schreef:Peppertree schreef:Maar hoe?
Dat is wederom weer mijn vraag. Het is heel leuk dat je hier constant aan het verkondigen bent dat je weet hoe het moet, dat jij het kunt zien maar bovenal, dat jij het beter kunt.
Dat jij dat kan, kun je bewijzen met een filmpje. Maar dat doe je niet. Dat jij dat kan zien, tja....dat kan ik nu ook niet bepaald uit jouw commentaren halen. Daarnaast is 'kunnen zien' geen waarneembare gedraging en dus oncontroleerbaar. Behalve als je het 'kunnen zien' heel erg goed onder woorden kunt brengen. Dan denk ik...Dan kun je het vast heel goed uitleggen wat dan precies jouw manier is om dingen voor elkaar te krijgen. Welke hulpen? Welk moment? Hoe?
Dat wil ik weten.
Kijk
aangezien je met deze manier van vragen stellen begint, in een anonieme vorm hier op bokt. Kan ik niet serieus nemen.
Op deze manier van vragen stellen ga ik dus niet op in.
succes
Wat maakt dat uit? Men kan anoniem op een forum willen zijn, om bepaalde (dringende) redenen, die niets met paardrijden te maken hebben. Met je werkgever, je ex-partner, een stalker enz.
In dit topic zijn er maar enkelen die met naam en toenaam in hun profiel staan, zelfs Cherry niet