Dikkere mensen te paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:00

joenohoe schreef:
nikilover schreef:
Het is inderdaad een beetje krachtig geformuleerd, maar ook als je het netjes zegt komt het op hetzelfde neer.

Vind ik niet.
Iets normaal zeggen is heel anders als iemand een blubbermonster noemen!

Vind je het niet een beetje een domme redenering van jezelf?

Mogen we elkaar maar helemaal gaan afbranden, voor de ergste dingen uitmaken...
want als je iets normaal en beleefd zegt, komt het op hetzelfde neer...

sorry maar hier kan ik me echt totaal niet in vinden...

Nee dat vind ik niet dom, sorry meid, maar daar ga je dus de fout in, want het gaat niet over een bepaald met name genoemd persoon. Misschien voelt iemand zich aangesproken, maar daar zal dan ook wel een reden voor zijn. En nee, dan komt het niet leuk over, dat is waar.[/quote]

_O-

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:00

joenohoe schreef:
joenohoe schreef:
Het is inderdaad een beetje krachtig geformuleerd, maar ook als je het netjes zegt komt het op hetzelfde neer.

nikilover schreef:
Vind ik niet.
Iets normaal zeggen is heel anders als iemand een blubbermonster noemen!

Vind je het niet een beetje een domme redenering van jezelf?

Mogen we elkaar maar helemaal gaan afbranden, voor de ergste dingen uitmaken...
want als je iets normaal en beleefd zegt, komt het op hetzelfde neer...

sorry maar hier kan ik me echt totaal niet in vinden...

Nee dat vind ik niet dom van mezelf, sorry meid, want het gaat niet over een bepaald met name genoemd persoon. Misschien voelt iemand zich aangesproken maar daar zal dan ook wel een reden voor zijn. En nee, dan komt het niet leuk over, dat is waar.

wel goed quoten!!!!
ik heb dat eerste niet gezegd!!!

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:01

Dan nog heb je niet het recht om zo hard van leer te trekken ;) Ook een beetje leven en laten leven. Wat jij te dik vindt, hoeft een ander nog niet echt te dik te vinden. We weten ook allemaal dat het een groot verschil is, wat voor een paard je rijdt. Ik vind het ook niet kunnen om iemand die veel te groot is, hetzij in de breedte of in de lengte, dat maakt niet eens zoveel uit, op een te klein en of te iel paard te parkeren.
Maar, daarbij maakt het gewoon erg veel uit, of iemand wel of niet correct rijdt. Een stuiterende ruiter met de maten van een fotomodel maakt een paard ook niet blij. Iemand die wel erg correct rijdt, met tien kilo meer, is minder belemmering voor een paard. Allemaal oud nieuws maar het is wel zo.
Ik ben het voor een groot deel echt wel met je eens, daar niet van hoor. Maar het is niet zo zwart wit als jij stelt, er is daar tussenin ook nog grijs, en kleur.

nikilover

je hebt t al aangepast zie ik

Piloetje

Muahahahaha! Ik lig in een deuk hierzo! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:03

nikilover schreef:
wel goed quoten!!!!

Mot je ff wachten tot ik klaar ben he :-) dan klopt het wel :-). Had wat ruzie met de quotes :-).

Edit :-) we posten langs elkaar heen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-11-11 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:03

Ben je niet de enige, Rensiepensie :D
Ik neem nog een toetje, met slagroom :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:04

In_Black schreef:
Dan nog heb je niet het recht om zo hard van leer te trekken ;) Ook een beetje leven en laten leven. Wat jij te dik vindt, hoeft een ander nog niet echt te dik te vinden. We weten ook allemaal dat het een groot verschil is, wat voor een paard je rijdt. Ik vind het ook niet kunnen om iemand die veel te groot is, hetzij in de breedte of in de lengte, dat maakt niet eens zoveel uit, op een te klein en of te iel paard te parkeren.
Maar, daarbij maakt het gewoon erg veel uit, of iemand wel of niet correct rijdt. Een stuiterende ruiter met de maten van een fotomodel maakt een paard ook niet blij. Iemand die wel erg correct rijdt, met tien kilo meer, is minder belemmering voor een paard. Allemaal oud nieuws maar het is wel zo.
Ik ben het voor een groot deel echt wel met je eens, daar niet van hoor. Maar het is niet zo zwart wit als jij stelt, er is daar tussenin ook nog grijs, en kleur.

Het gaat er niet om wat IK vind, het gaat om het welzijn van het paard. De argumenten die jij noemt zijn hier minstens 100x genoemd, zucht en dat zijn dus geen argumenten. Als je TE dik bent (en dat weet je zelf wel) dan stap je niet op een paard tenzij je alleen maar gaat voor je eigen pretjes.

En even tussen haakjes: ik heb alle recht om hard van leer te trekken tegen mensen die zo verhipte hardleers zijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-11-11 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:05

joenohoe schreef:
nikilover schreef:
wel goed quoten!!!!

Mot je ff wachten tot ik klaar ben he :-) dan klopt het wel :-). Had wat ruzie met de quotes :-).

Edit :-) we posten langs elkaar heen.

ja dat merkte ik ook, kom er hier haast niet doorheen joh.

ach dan krijg je dit soort misverstanden. :)

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:05

:7 Hier en bak benz en jerry's cookie dough. Als ik nog ff door eet dan ga ik me ook aangesproken voelen door dit topic! Muahahaha _O-

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:06

Ik waai met deze wind nog van mijn paard, het is kiezen of delen. Of meer eten, of stenen in mijn zakken :j
Laatst bijgewerkt door In_Black op 29-11-11 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:06

Waarom zijn het altijd bepaalde groepen die zich gediscrimineerd, gekwetst, etc voelen wanneer er kritiek is of een discussie gevoerd wordt? Ik word er een beetje moe van.

Natuurlijk is het niet de bedoeling mensen de grond in te boren, maar dik zijn, gekleurd zijn, homo zijn, moslim zijn, gehandicapt zijn, etc is geen reden om dan maar in geen enkele discussie meer ter sprake te mogen komen......

Als ondergewicht mogelijk schadelijk zou kunnen zijn voor een paard, zouden dan mensen met anorexia zich bij bosjes komen beklagen over het feit dat ze genoemd worden? En zou dat dan terecht zijn?

Dit bedoel ik in zijn algemeenheid! Dit is geen persoonlijke aanval. Het is een vraag, vanuit mijn irritatie over dat je over allerlei zaken niets mag zeggen omdat het dan wellicht iemand kwetst.Misschien kunnen we ons iets vaker afvragen wat nu maakt dat het kwetsend is: de discussie, of dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt (mits die feiten er dus zijn).

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:08

rensiepensie schreef:
:7 Hier en bak benz en jerry's cookie dough. Als ik nog ff door eet dan ga ik me ook aangesproken voelen door dit topic! Muahahaha _O-

verder nog iets nuttigs te melden? :roll:

oh wacht, nu word ik bestempeld als iemand die harstikke dik en vettig is en te zwaar voor mijn paard die zich aangesproken voelt..

ff ter verduidelijking, das niet zo :)

word alleen misselijk van bepaalde opmerkingen hierzo.

tuurlijk gaat het welzijn van het paard voor.
maar waarom elkaar zo afbranden...

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:09

Gummie, ik heb dit topic al even gevolgd en heel wat persoonlijke aanvallen over en weer zien vliegen :D
(sorry hoor, ik zit met een brede grijns en bijna de slappe lach te typen ondertussen)
Even mijn serieuze instellingen weer opzoeken. Zo.
Ik ben ook niet tegen een pittige discussie, eerder ben ik voor, maar vraag me af waarom het soms zo persoonlijk er aan toe moet gaan.

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:09

:D Ja ik had al eerder iets nuttigs gemeld. Maar jullie zijn zo druk met kibbelen dat je het waarschijnlijk niet eens gelezen hebt... :=

Piloetje

Re: Dikkere mensen te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:11

Dus vandaar dan In_Black en ik er even voor zijn gaan zitten met een toetje!

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:12

rensiepensie schreef:
:D Ja ik had al eerder iets nuttigs gemeld. Maar jullie zijn zo druk met kibbelen dat je het waarschijnlijk niet eens gelezen hebt... :=

Nope, ik ga geen 200 pagina's aan over en weer kwetsende posts lezen.
Die tijd ben ik als 17 jarige wel eens voorbij denk ik zo ;)

Maar omdat je ooit wat nuttigs geplaatst heb, betekend het dan gelijk dat dit nu niet meer hoeft? :)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:13

rensiepensie schreef:

Hier iemand die speculaas in de hete thee aan het dippen is en lekker big bang theory kijken yummmmmmmmmmmmmmmm

Piloetje

Re: Dikkere mensen te paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:13

Zie je! Ik ben niet alleen 8-)

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:14

nikilover schreef:
rensiepensie schreef:

Maar omdat je ooit wat nuttigs geplaatst heb, betekend het dan gelijk dat dit nu niet meer hoeft? :)

En was geloof ik nog maar 3 pagina's terug dat ik nog iets nuttigs te melden had....Dus dat scheelt weer! :D

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:15

oftopic, oftopic,oftopic...

misschien eens tijd voor het slotje???

Ik denk dat alles wel zon beetje gezegd is nu, niet? :)

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:16

Maar omdat je ooit wat nuttigs geplaatst heb, betekend het dan gelijk dat dit nu niet meer hoeft? :)[/quote]

En was geloof ik nog maar 3 pagina's terug dat ik nog iets nuttigs te melden had....Dus dat scheelt weer! :D[/quote]

ja, dat scheelt inderdaad 197 pagina's aan kat en muisspelletjes doorspitten :j

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:16

Maar morgen ga ik met mijn dikke kont in wording weer lekker amateuristisch op mijn veel te kleine paard door het bos crossen...Zonder zadel, en met een rugzak vol bakstenen op mijn rug. Misschien wil mijn vriend wel mee, en kunnen we er samen op gaan zitten!

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:17

nikilover schreef:
oftopic, oftopic,oftopic...

misschien eens tijd voor het slotje???

Ik denk dat alles wel zon beetje gezegd is nu, niet? :)

dat is zooooo vaak gezegd , en dan licht dit topic 1 a 2 dagen stil en dan begint het weer van voor af aan :=

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:17

Idd vind ik ook. Gaat nergens meer over dit.