Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Air schreef:Dus volgens jou heb ik het citaat zelf bedacht?
Ik kan namelijk echt niets terugvinden in de post van Bertie wat jij nu schrijft.
bertie schreef:Air schreef:Hetzelfde als met de 'alleen met sporen kan je een correct beenligging krijgen'.
Als je iets aanhaalt, doe dat dan alsjeblieft correct.
Alsjeblieft:bertie schreef:Rij je niet met sporen omdat je de hakken er niet uit kunt houden, dan leer je dus nooit een correcte beenligging. Je ontwijkt in dat geval het leerproces, en de discipline die daarbij komt kijken.
Geplaatst: 27-09-14 19:29
Waar ook de rest van de aannames in staan.
Sjolvir schreef:Marinke duidelijke post en goed uitgelegd hoe je erin staat.
Ga zo de filmpjes bekijken.
En jullie gaan te snel, zo snel ben ik niet.
En gooi deze er maar even in.
[ Afbeelding ]
PB, dat was wel heel kort filmpje, heerlijk zo'n onervaren guppy, daar staat de hele wereld nog voor open.
En blij met jouw beeld, vergelijkbaar met het mijne, werd af en toe wat wanhopig van sommigen op bokt die dan al helemaal rond lopen, die van jou is gewoon zoekende, daar gaat het kwartje wel bij vallen.
Hoe heb jij het gedaan met beter op eenzijdige beenhulp laten reageren?
Die van mij is rechts nog oostindisch doof.
Ik gebruik dus inderdaad daar minimale contrastelling voor.
Air schreef:Komop Bertie, ik neem aan dat je ook zelf weet wat je geschreven hebt. Zo niet dan kan je dat terug lezen.
Als je zelf niet inziet dat je aannames doet dan kan ik je daar niet bij helpen, ik heb het nu geloof ik genoeg besproken.
Ik geloof dat de mensen(zoals PaulinBijoux) die zo correct mogelijk proberen te rijden het ook niet verdienen om weggezet te worden als "zich niet concentreren op correct rijden" wanneer ze contrastelling toepassen.
Dat noem ik in hokjes denken: het past niet in het systeem dat ik gebruik, DUS het is niet correct.
Wanneer je het met goede onderbouwing zou verduidelijken zou men er misschien nog wat aan hebben, maar 'het past niet in normaal dressuur rijden' kan ik geen onderbouwing noemen.
Nefertarie schreef:Enkele pagina's terug heb ik ook een stuk getypt over buitenstelling, waarna de heftige discussie los is gebarsten en ik het hele stuk heb getypt, zonder enige reactie....
Wat vinden jullie daar dan van? Hoe zien jullie dit? Wie weet kan ik dingen aanpassen, anders gebruiken.
Daar ben ik benieuwd naar.
[RT-D] [FOTO]Aan de teugel (fotoverzamelingstopic) Deel V
Onderaan....
Air schreef:Ik voel mij persoonlijk niet aangevallen, wij zijn niet meer zoekende, maar er zijn er genoeg die dat wel zijn en dan mogelijk denken dat ze die instructeur moeten laten staan die contrastelling gebruik, terwijl ze daarmee mogelijk een goede instructeur mislopen.
Air schreef:Daarnaast zie ik geen reden tot verder zoeken wanneer je iets hebt gevonden wat voor jou werkt. Dat betekent niet dat je je ogen moet sluiten voor de rest, maar alleen maar op zoek zijn levert niets op. Ook zeer onduidelijk voor het paard.